|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۸۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
جمعی از اغتشاشگران در رخدادهای اخیر اقدام به شکستن شیشه‌های ساختمان شعبه چهار تامین اجتماعی شیراز واقع در میدان احسان این شهر کردند و پس از شکستن قفل‌ها وارد محوطه داخلی این ساختمان شدند و ضمن به آتش کشیدن این مکان، بخشی از تجهیزات اداری شامل رایانه ها و ... را به سرقت بردند.
مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی استان فارس گفت: اغتشاشگران در شیراز حدود ۳۰ میلیارد ریال به ساختمان شعبه چهار تامین اجتماعی این شهر خسارت وارد کردند و ضمن به آتش کشیدن ساختمان این مرکز، تجهیزات آن را نیز به سرقت بردند.

مسعود عطایی‌نژاد، شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمعی از اغتشاشگران در رخدادهای اخیر اقدام به شکستن شیشه‌های ساختمان شعبه چهار تامین اجتماعی شیراز واقع در میدان احسان این شهر کردند و پس از شکستن قفل‌ها وارد محوطه داخلی این ساختمان شدند و ضمن به آتش کشیدن این مکان، بخشی از تجهیزات اداری شامل رایانه ها و ... را به سرقت بردند.

وی بیان کرد: در این حرکت آشوبگرانه، بخش اعظمی از ورودی و طبقه هم کف ساختمان شعبه چهار تامین اجتماعی شیراز دچار حریق شده و خسارت وارده نیز حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی استان فارس، از صبر و شکیبایی بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شیراز قدردانی کرد و گفت: هم اینک کارکنان شعبه چهار تامین اجتماعی شیراز در حال پاکسازی و مهیا کردن ساختمان این مرکز برای آماده سازی و ارایه خدمات به مراجعان هستند و پیش بینی می‌شود که این مرکز از ابتدای هفته آینده (دوم آذر ۹۸)آ ماده ارایه خدمات به شهروندان باشد.

عطایی نژاد، با اشاره به حجم زیاد مراجعه کارفرمایان در روزهای پایانی ماه بیان کرد: در صورتی که کارفرمایان نتوانند از طریق سامانه اینترنتی تامین اجتماعی نسبت به ارایه لیست و پرداخت حق بیمه کارکنان خود اقدام کنند، می‌توانند لیست مورد نظر را در قالب لوح فشرده به کارگزاری‌های شعبه چهار تامین اجتماعی شیراز تحول دهند.

وی ادامه داد: کارگزاری‌های شعبه چهار تامین اجتماعی شیراز شامل، کارگزاری ۱۶۲ واقع در خیابان قدوسی شرقی حدفاصل کوچه ۶ و ۸ و کارگزاری ۳۲۷ واقع در خیابان پاسداران خیابان فلاحی نبش کوچه ۷ است و این مراکز آماده صدور، تمدید، تامین اعتبار دفترچه‌های درمانی و دریافت لیست حق بیمه است.

واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد به اموال عمومی آسیب وارد کردند.

بر اساس اعلام رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز در روزهای گذشته علاوه بر زیان‌های شخصی وارد شده به افراد، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات شهری شیراز خسارت وارد شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین