|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۸۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
فدراسیون فوتبال ضمن عذرخواهی از نتایج دو دیدار اخیر تیم ملی، تاکید می‌کند که ارزیابی تمام مباحث مرتبط جهت بررسی دقیق فرآیندهای طی شده و بهره وری از ظرفیت‌های بالقوه آتی آغاز شده و نتایج آن به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.
فدراسیون فوتبال با انتشار متنی به دلیل دو شکست اخیر تیم ملی برابر بحرین و عراق عذرخواهی کرد و در همین حال، برای کسانی که معتقد است "از فرصت استفاده کرده و اغراض شخصی را علیه فوتبال ملی بر زبان آوردند،" خط و نشان کشید.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، در اطلاعیه روابط عمومی این فدراسیون که به دو دیدار اخیر تیم ملی و شکست برابر بحرین و عراق اشاره دارد آمده است:

۱. شکست در ذات خود اگرچه تلخ و حزن آور است اما بی شک در زوایای پنهان خود حاوی درس‌های مهمی است.

فدراسیون فوتبال ضمن عذرخواهی از نتایج دو دیدار اخیر تیم ملی، تاکید می‌کند که ارزیابی تمام مباحث مرتبط  جهت بررسی دقیق فرآیندهای طی شده و بهره وری از ظرفیت‌های بالقوه آتی آغاز شده و نتایج آن به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

۲. کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در دو مسابقه اخیر تلاش خود را انجام دادند و فدراسیون فوتبال تمام کارهای لجستیک و پشتیبانی اعم از پرواز چارتر، هتل و... را انجام داد. بی شک فدراسیون ضمن تاکید بر باز بودن باب گفت‌وگو بر این باور است که شرط انصاف، نقد منصفانه در جهت اصلاح و کمک به تیم ملی در میدان‌های بعدی است؛ اتفاقی که از شب گذشته تا امروز در کلام راهگشا و پرمحتوای بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان ارزنده فوتبال کشور و همچنین آحاد مردم هویدا بود و در این میان اما برخی معدود از فرصت استفاده کرده و اغراض شخصی را علیه فوتبال ملی بر زبان آوردند که البته چهره آنان برای مردم که صاحبان واقعی فوتبال هستند شناخته شده است.

لیک فدراسیون وظیفه خود می‌داند که با مردم بی پرده سخن بگوید و لاجرم از نقش عده‌ای در بر هم زدن آرامش فوتبال و افشای هویت آنان در زمان مقتضی پرده بگشاید. بی شک اما رویه غالب در جهت نقد کارگشا و دلسوزانه می‌تواند زمینه ساز تکرار روزهای خوش فوتبال در سطح ملی باشد. بازه زمانی به وجود آمده در این مرحله، بهترین زمان جهت ترمیم امور مربوطه است و فدراسیون فوتبال در این راه کمترین فرصت را از دست نخواهد داد تا فروردین ۹۹ استارت دوباره‌ای بر آغاز درخشش دوباره یوزها باشد، آن هم در فرصت حضور تماشاگران خون‌گرم ایرانی در سه مصاف حساس خانگی که از هم اکنون برای آن بهار دل انگیز لحظه شماری می‌کنیم.

از یاد نبریم که تاریخ فوتبال، مملو از روزهایی است که مردان حماسه‌ساز فوتبال ملی در سخت‌ترین لحظات، برگ‌های تازه‌ای از افتخار را به این کتاب قطور افزوده‌اند و باور داریم که تیم ملی بازمی‌گردد.

۳. توضیح مهم دیگر در بحث برگزاری بازی دوستانه در فیفادی آتی است‌. فدراسیون فوتبال رایزنی‌ها را از مدت‌ها قبل آغاز کرد. استرالیا، ژاپن، چین، پاراگوئه، برزیل، امارات، لیبریا، هند و گرجستان کشورهایی بودند که فدراسیون با آنها به مرحله مذاکره رسید. در این میان، درخواست رقم‌های بالا از سوی شرکت‌های برگزارکننده، عدم توافق بر سر محل برگزاری و بعضا تمایل نداشتن به مسابقه در آن تاریخ در نهایت باعث انجام نشدن مسابقه شد.

نقدهای مطرح شده در این باره قطعا دلسوزانه است اما توجه به مشکلات فدراسیون در حوزه‌های مرتبط قطعا می‌تواند روشنگر مباحث باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین