|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۴
کد خبر: ۲۸۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
مدیر عامل ایساکو، همچنین در خصوص افزایش 35 امتیازی رضایت مشتریان از این طرح نسبت به زمان مشابه سال گذشته و رسیدن به عدد 773 در این شاخص خبر داد و گفت: زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در این مدت، حدود 17.95 دقیقه برآورد شده که نسبت به سال گذشته حدود یک دقیقه کاهش یافته است.
  شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو که هم‌زمان با ایام اربعین حسینی از 22 تا 30 مهر سال جاری طرح «خیمه زدیم راه را...» را به منظور خدمت‌رسانی به زایرین کربلای معلا اجرا کرده بود، این طرح را با ارائه 8 هزار و 300، خدمت به هموطنان به پایان رساند.

به گزارش ايكوپرس؛ براساس گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، طرح مذکور در ایام پیاده‌روی هموطنان به سمت حرم‌الحسین (ع)، در شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق و مسیرهای مربوط، با بهره‌مندی از 1450 مرکز خدماتی ایران‌خودرو، اجرا شد.

سیدرضا حسینی مدیر عامل این شرکت در این خصوص گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش میزان زائرین در سال جاری سعی شده بود با افزودن بر تعداد نمایندگی‌های کشیک در محورهای مواصلاتی، توزیع مناسب جغرافیای نیروهای امدادی و برپایی تعمیرگاه‌های صحرایی در شهرهای مهران، چذابه و خسروی، خدمات رسانی به زایرین به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

او ادامه داد: همان‌طور که در خبرهای پیش نیز اعلام شده بود، حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با در اختیار داشتن نزدیک به 100 نمایندگی و فروشگاه مجاز، 1360 اکیپ‌ امداد جاده‌ای، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس، با آمادگی کامل در خدمات زایرینی بود که با خودروی شخصی به سمت مرزها سفر کرده بودند.
وی در خصوص 8300 خدمت ارائه شده در فاصله زمانی 22 تا 30 مهر ماه گفت: از این تعداد، 5700 پذیرش در نمایندگی‌ها و چادرهای صحرایی و حدود 2600 امداد و حمل به نمایندگی صورت گرفته؛ حدود 10درصد خدمات امدادی نیز در راستای اجرای مسئولیت‌های انسانی و اجتماعی، به دارندگان محصولات سایر خودروسازی‌ها ارائه شده است.

حسینی در خصوص اقدامات نظارتی صورت گرفته در راستای حسن اجرای طرح، تشریح کرد: به دلیل اهمیت بالای این طرح برای مجموعه صنعتی ایران‌خودرو، دکتر فرشاد مقیمی، مدیر عامل محترم گروه و هیات همراه با سفر به استان خوزستان و شهرهای مرزی، راساً از اجرای خدمات، بازدید به عمل آوردند. در ادامه پایش‌ها نیز گروه‌های نظارتی مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در خصوص خدمات ارائه شده در مسیر شهرهای همدان،کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، ایوان، ایلام، مهران، دره‌شهر، بروجرد، خرم‌آباد، سرابله، کامیاران، سنندج، کنگاور، سرپل ذهاب، خسروی و اندیمشک، شوش دانیال، ایذه، رامهرمز، بندر ماهشهر، آبادان، خرمشهر، شلمچه، اهواز، چذابه و بهبهان بررسی‌های لازم را انجام دادند.

مدیر عامل ایساکو، همچنین در خصوص افزایش 35 امتیازی رضایت مشتریان از این طرح نسبت به زمان مشابه سال گذشته و رسیدن به عدد 773 در این شاخص خبر داد و گفت: زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در این مدت، حدود 17.95 دقیقه برآورد شده که نسبت به سال گذشته حدود یک دقیقه کاهش یافته است.

حسینی در ادامه افزود: یکی از مشکلات عدیده عزیزان در سال‌های گذشته، هنگام بازگشت از کشور عراق، فراموشی موقعیت خودرو به دلیل وسعت چند کیلومتری پارکینگ‌ها در منطقه بود، که با استفاده دارندگان محصولات ایران‌خودرو از اپلیکیشن ایساکو، به میزان قابل قبولی کاهش یافت. وی در این خصوص تشریح کرد: هم‌زمان با آغاز ایام اربعین، شرکت ایساکو با اضافه کردن امکان «خودرو ام کجاست»، به اپلیکیشن خود، امکان ثبت موقعیت مکانی خودرو را برای مشتریان فراهم کرد و مشکل مورد نظر تا حد قابل قبولی مرتفع شد.

وی در پایان در خصوص برنامه‌های آموزشی که در مورد سفر با خودروی شخصی به کربلای معلا، توسط مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو تهیه شده بود گفت: این کلیپ‌های آموزشی، همچون سال گذشته، در طی ایام طرح از شبکه‌های مختلف سیما و رادیو اربعین پخش شد و اطلاعات کاملی از نیازمندی‌های این سفر معنوی در اختیار هموطنان قرار گرفت.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین