|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۸۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر با تایید این خبر به ایرنا گفت: لاشه این پهپاد برای بررسی بیشتر به یک مکان امن منتقل شده است.
 خبرگزاری رسمی دولت گزارش داد که یک پهپاد ناشناس بعدازظهر روز چهارشنبه در روستای مگرنات از توابع بخش شعیبیه شوشتر سقوط کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر با تایید این خبر به ایرنا گفت: لاشه این پهپاد برای بررسی بیشتر به یک مکان امن منتقل شده است.

سرهنگ حسین نیسی زاده افزود: هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این پهپاد اعلام نشده و منتظر بررسی تیم تخصصی هستیم‌.


این در حالی است که خبرگزاری فارس در این باره نوشت: یک فروند هواپیمای بدون سرنشین متعلق به نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطراف روستای مگرنات از توابع بخش شعیبیه شهرستان شوشتر در استان خوزستان فرود اضطراری کرد.

این پهپاد ایرانی بوده و شایعات منتشرشده مبنی بر هدف قرار گرفتن و ساقط کردن آن صحت ندارد.

‌توضیح فرماندار شوشتر

فرماندار شوشتر درخصوص سقوط یک پهباد در روستای مگرنات دو شعیبیه این شهرستان توضیح داد. حسین پنبه‌دانه‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص سقوط این پهباد که امروز بعد از ظهر (یکم آبان ماه) رخ داد، اظهار کرد: این پهباد مربوط به نیروهای داخلی بوده و اکنون نیز تحت مراقبت نیروهای مالک است.

وی با بیان اینکه مورد خاصی وجود نداشته است، گفت: این پهباد آزمایشی و جهت انجام تست‌های آزمایشی نیروهای داخلی به پرواز درآمده بود.

فرماندار شوشتر عنوان کرد: این پهباد با کنترل نیروهای مالک در روستای مگرنات دو شعیبیه شوشتر به زمین نشست و توسط همین نیروها نیز به آشیانه برگشت.

شعیبیه با ۵۸ روستا از بخش های تابعه شهرستان شوشتر است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین