|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۸۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
بازی سایپا و شهرخودرو با پرسپولیس در همین ورزشگاه است. یک‌سری مشکلات بین باشگاه و ورزشگاه شهرقدس بود که درخواست داشتند در آزادی بازی برگزار شود، که این اتفاق رخ نداد و در نهایت در ورزشگاه شهرقدس برگزار شد. مشکل خاصی هم نبود و بازی برگزار شد.
 رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر می‌گوید به علت محرومیت تماشاگران پرسپولیس، اهدای جام به سرخپوشان در بازی با پیکان برگزار نشد.

سعید فتاحی درباره تغییر چند باره مکان بازی استقلال و سایپا گفت: مرجع اخباری رسمی سازمان لیگ است. ما مکان بازی را تغییر ندادیم. اجازه دهید یک سری مسائل روال قانونی انجام شود. به خاطر اینکه ورزشگاه پاس قوامین نمی‌تواند از دو تیم استقلال و پرسپولیس میزبانی کند، سایپا باید در آزادی و تختی میزبانی کند. چون تختی آماده نبود، سایپا ورزشگاه شهر قدس را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: بازی سایپا و شهرخودرو با پرسپولیس در همین ورزشگاه است. یک‌سری مشکلات بین باشگاه و ورزشگاه شهرقدس بود که درخواست داشتند در آزادی بازی برگزار شود، که این اتفاق رخ نداد و در نهایت در ورزشگاه شهرقدس برگزار شد. مشکل خاصی هم نبود و بازی برگزار شد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان اهدای سوپرجام به پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در آخرین درخواست خود تقاضای اهدای جام در بازی با پیکان را داشت اما چون بازی بدون تماشاگر بود، اهدای جام انجام نشد. هنوز درخواست جدیدی به سازمان لیگ ارائه نشده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین