|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
پدر فلوريدايي که با شليک 33 گلوله پسرش را به شکل فجيعي به قتل رسانده بود خودکشي کرد.در اين اقدام مرگبار، دختر 14ساله خانواده نيز با اصابت گلوله از پاي درآمد و دختر کوچکتر در بيمارستان نجات يافت. «ديويد ماني» متهم پرونده هنگامي که متوجه مي شود همسرش قصد جدايي از وي را دارد، تصميم به قتل عام وحشيانه کودکانش گرفت.
 دختر 9 ساله اين مرد هنگام تيراندازي خود را پشت خواهر بزرگتر پنهان کرده و از اين حادثه جان سالم به در برده است. برادر آنها «داستين» در حالي که در خواب بوده با 33 گلوله پدرش به کام مرگ کشيده شده است. اخبار حاکي است اين مرد مدتي بود با همسرش درگير بوده و او را تهديد کرده که در صورت صرف نظر نکردن از طلاق، بچه هايش را خواهد کشت.

 اين پدر بي رحم پس از قتل عام وحشيانه، به سمت خود شليک کرده و خودکشي کرد. «ساوانا» دختر بزرگتر اين مرد براي حفظ جان خواهرش خود را در مقابل تيرهاي بي رحمانه پدر خود قرار داد.

«سينتيا» مادر کودکان مي گويد شوهرش قبل از اقدام به جنايت مخوف خود بيان کرده اگر از طلاق صرف نظر نکند، اتفاق بدي خواهد افتاد. زمان حادثه، سينتيا در خانه همسايه بوده که صداي شليک گلوله ها را شنيده است.
منبع: ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین