|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۴
کد خبر: ۲۸۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
بازی امروز به نظر من در نیمه اول تقریبا بازی متعادلی بود. یک جاهایی ما بهتر بودیم، بیست دقیقه آخر هم پنالتی دست داد. نیمه دوم هم بازی کاملا یکطرفه بود، تیم صنعت نفت ۱۱ نفره در زمین خودش دفاع میکرد، و تیم ما سراپا حمله بود.
 سرمربی پارس جنوبی جم عنوان کرد: در چند مسابقه اخیر تیم ما بد می آورد، و موقعیت از دست می دهیم. خیلی خوب بازی می کنیم اما مزد بازی کردنمان را نمی گیریم.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند، سرمربی پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری بعد از بازی با نفت آبادان گفت:

متاسفانه سه چهار هفته است که خیلی بدشانسی می آوریم. یا توپ به خیر دروازه می خورد یا پنالتی از دست می دهیم که این از لحاظ عصبی نیز بر تیم ما تاثیر گذاشته است.

وی افزود: خط حمله ما در این هفت مسابقه بسیار بد عمل کرد. گل نتوانستیم بزنیم و وقتی هم نتوانیم گل بزنیم فشار روحی و روانی به تیم وارد می شود. به هر حال امروز علاوه بر از دست دادن پنالتی، ۴ یا ۵ موقعیت صد درصد گلزنی هم داشتیم که باز توپ وارد دروازه نشد. تعجب می کنم، در بازی قبلی تراکتورسازی هم دو تا توپ به دروازه زدیم و بازی قبل تر هم به همین صورت. من فکر می کنم مقداری هم بدشانسی می آوریم وگرنه این توپ ها باید تبدیل به گل میشد.

کمالوند اظهار کرد: بازی امروز به نظر من در نیمه اول تقریبا بازی متعادلی بود. یک جاهایی ما بهتر بودیم، بیست دقیقه آخر هم پنالتی دست داد. نیمه دوم هم بازی کاملا یکطرفه بود، تیم صنعت نفت ۱۱ نفره در زمین خودش دفاع میکرد، و تیم ما سراپا حمله بود.

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: در خط حمله مشکلاتی داشتیم که متاسفانه هیچکدام از انتظارات ما برآورده نشد. در ۶ یا ۷ بازی موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهد، حیف است تیمی که به این خوبی بازی می کند اینگونه نتیجه بگیرد، چون فوتبال فقط نتیجه است و امروز هم نتوانستیم به آنچه که لیاقتش را داشتیم برسیم.

وی تاکید کرد: ما بد می آوریم، توپ که به تیر دروازه می خورد فقط یک سانت تا گل شدن فاصله دارد. ما هفته قبل هم در بازی با تراکتورسازی دو بار توپ به تیر دروازه خورد. بازی با ذوب آهن و نساجی هم به همین شکل.نمی دانم تیر دروازه با لج کرده. مشکلش چیست. به هر صورت بسیار از این اتفاق ناراحت هستم، چون خیلی خوب بازی می کنیم اما مزد بازی کردنمان را نمی گیریم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین