|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۸۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ضلع چهارم سخت‌ترین جنگ‌های نیابتی را علیه انقلاب ما هم بصورت نظامی و امنیتی در محیط اطراف ما به وجو آورند؛ یک روز طالبان و یک روز داعش را خلق کردند و یک روز گروه‌های تکفیری را نسبت به زن و مرد بی گناه به وجود آورند و ادامه می‌دهند.
 خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: انقلاب اسلامی و اسلام در این سال‌های اخیر مورد بی‌سابقه‌ترین حملات و تهاجم‌های چند ضلعی و ترکیبی دشمن قرار گرفته است.

 حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته حرم رضوی گفت: نکته قابل تامل و توجه همه عزیزان در وضعیت خاص انقلاب مقدس اسلامی است. انقلاب و اسلام در این سال‌های اخیر مورد بی‌سابقه‌ترین حملات و تهاجم‌های چند ضلعی و ترکیبی دشمن قرار گرفته است؛ یعنی وقتی تمام جریانات و حوادث را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که انقلاب اسلامی ما و نظام ما در این مملکت در منطقه در محاصره حمله شش ضلعی دشمن با همه امکانات قرار دارد.

به نوشته ایلنا، وی ادامه داد: بی‌سابقه‌ترین جنگ‌های اقتصادی بر ما تحمیل شد، آن هم در چهارچوب فشار حداکثری که از هر نوع تهاجم در مسیر تضعیف مردم و معیشت مردم دشمنان ما کار می‌کنند. ضلع دوم پیچیده‌ترین جنگ شناختی و ادراکی علیه مردم، متدینین و مسئولان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای انجام می شود. در این فضای مجازی علیه مسئولین دلسوز و جان بر کف ما چه نمی‌گویند. اگر از یک گوشه‌ای از منسوب چند واسطه او نکته‌ای در دست گرفتند آسمان و ریسمان می‌کنند و دروغ می گویند و تهمت می‌زنند.

وی افزود:ضلع سوم سنگین ترین جنگ روایت‌ها از کار تالیفی و هنری برای تحریف وقایع است و فیلم‌هایی می سازند و با برنامه‌های هنری تهاجم عظیم جندجانبه رسانه‌ای در رسانه‌های قوی دنیا انجام می دهند تا جنایت‌ها و آدم‌کشی‌های رژیم گذشته را تحریف کنند و جنایت‌ها را بصورت خدمت جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ضلع چهارم سخت‌ترین جنگ‌های نیابتی را علیه انقلاب ما هم بصورت نظامی و امنیتی در محیط اطراف ما به وجو آورند؛ یک روز طالبان و یک روز داعش را خلق کردند و یک روز گروه‌های تکفیری را نسبت به زن و مرد بی گناه به وجود آورند و ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: ضلع پنجم سهمگین‌ترین جنگ دیپلماتیک برای شکست ائتلاف مقامت است و دنبال شیطنت هستند تا بین کشورهای دوست مشکل ایجاد کنند و توطئه در داخل مردم و بیرون کشور انجام می‌دهند.

وی افزود: از همه اینها سخت‌تر شدید‌ترین جنگ فرهنگی است که به تعبیر رهبری اول فرمودند تهاجم فرهنگی و بعد گفتند شبیخون فرهنگی که دین را از زیر پای مردم بکشند و راه‌های لاابالی کردن و ولنگار کردن دختر و پسر این مملکت را به وجود بیاورند و جوان‌ها بی دین شوند.

علم‌الهدی گفت: این اضلاع شش گانه تهاجم و دشمنی دشمن در طول ۴۰ سال و مخصوصا در سال‌های اخیر است که حتی یکی از اینها انقلابی را از پا در آورده و فتنه رنگی در میان مردم کشورها ایجاد کرده و انسجام کشورها را بهم زده؛ اما در ایران انقلاب ما در شش طرف گیر کرده و مردم اما باطل السحر همه اینها یک چیز است و یک خصوصیت در ما باطل السحر همه جنگ‌هاست که آن حسین(ع) است.

وی ادامه داد:‌ این پیاده‌روی اربعین که در تاریخ اسلام بی سابقه است پاسخگویی به همه جنگ‌هاست که این جنگ‌ها را نابود کرده است. از ۴ یا ۵ سال پیش که پیاده روی اربعین شکل گرفت دشمنان فکر کردند سکوت کنند و دنیا با خبر نشود اما نتوانستند و امسال خواستند با راه های دیگر این حرکت را متوقف کنند.

وی افزود: ابتدا در عراق ناآرامی ایجاد کردند و اسرائیل با شکل روحانی جاسوس به بغداد فرستاد و مشخص شد و دشمن مفتضح شده و تیرشان به خاک خورد و حالا رسانه‌های آنها تبلیغ می‌کنند که مردم نروید؛ امکانات نیست و خیلی‌ها آمده اند و اما نتیجه به عکس است. بیش از سه ملیون در سامانه سماح ثبت‌نام کردند اما رقم از مرز ۴ میلیون گذشته است و مردم کاری به سامانه سماح ندارند. ما که از دور می‌بینیم و توان نداریم حسرت می خوریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین