|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۸۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰
همین امر باعث می‌شود ما به آینده امیدوار باشیم که تیم ملی با نظم بیشتری بازی کند. بازیکنان دقیقا وظیفه خودشان را بدانند و بدانند در زمین باید کجا و چه زمانی چه کار کنند.
کارشناس فوتبال ایران می‌گوید شاگردان ویلموتس برابر کامبوج نظم خوبی داشته‌اند.

مجید جلالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی پرگل ایران برابر کامبوج اظهار کرد: در این بازی ما نشان دادیم خط حمله بسیار قدرتمندی داریم چون به طور مثال ۴ گل را کریم انصاری فرد، ۳ گل را آزمون و ۳ گل را هم مهدی طارمی به ثمر رساند. یعنی ۱۰ گل را این سه مهاجم زدند. همین امر کافی است تا ببینیم چقدر خط حمله ایران مقابل کامبوج زهردار و قدرتمند بود. البته در خط هافبک هم بسیار خوب کار کردیم و پاس‌های خوبی برای مهاجمان ارسال شد تا آن‌ها بتوانند گلزنی کنند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که خط دفاعی تیم ملی در این دیدار چطور بود گفت: نمی‌شود با این بازی درباره خط دفاع تیم ملی صحبت کنیم. اگر قرار است نظر درستی داشته باشیم باید در بازی‌های قوی‌تر که تیم‌های قدرتمندتر برابر ما بازی می‌کنند درباره خط دفاع صحبت کنیم و عملکرد آن را بسنجیم اما در آن بازی آن چیزی که اهمیت داشت این بود که تیم ملی بسیار هجومی بازی می‌کرد. من فکر می‌کنم از بین بازیکنان فقط کنعانی‌زادگان، پورعلی‌گنجی و نوراللهی وظیفه دفاعی داشتند و در اکثر مواقع میلاد محمدی و همین طور رامین رضاییان از چپ و راست نفوذ می‌کردند و دائم در خط حمله بودند به همین خاطر است می‌گوییم با این بازی که تیم حریف قدرتمند نبود درباره خط دفاع تحلیل درستی داشته باشیم.

جلالی ادامه داد: در بازی مقابل کامبوج نکته بسیار مهم و حائز اهمیت نظم تیمی بود که تیم ملی به خود گرفته بود. بازیکنان دقیقا می‌دانستند باید در کجای زمین حاضر باشند و بازی کنند به همین خاطر در طول بازی روند یکنواختی داشتیم. من انتظار داشتم بعد از چند گل بازی کمی احساسی شود اما این گونه نبود و در تمام دقایق ریتم و نظم بسیار خوبی را در تیم شاهد بودیم. همین امر باعث می‌شود ما به آینده امیدوار باشیم که تیم ملی با نظم بیشتری بازی کند. بازیکنان دقیقا وظیفه خودشان را بدانند و بدانند در زمین باید کجا و چه زمانی چه کار کنند.

او در پایان درباره دیدار روز سه‌شنبه ایران برابر بحرین هم گفت: بازی بسیار سختی پیش روی ماست اما در این بازی ما می‌توانیم برآورد دقیقی از عملکرد هجومی و دفاعی تیم داشته باشیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین