|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۷۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
امیرحسین صادقی به اظهارات معاون پیشین باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
 امیرحسین صادقی به اظهارات معاون پیشین باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا،  علی خطیر صحبت‌هایی را با رادیو انجام داد و نسبت به صحبت‌های تلویزیونی امیرحسین صادقی واکنش نشان داد و از بازیکن استقلال خواست تا واضح‌تر صحبت کند.

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با ایسنا درباره صحبت‌های خطیر اظهار کرد: آقای خطیر شما گوشی من را چک کن، ببین اصلا من شماره شما را دارم؟ من حاضرم با این آقا، پرینت تماس‌های‌مان را بگیریم و ببینیم اصلا تا حالا یک تماس بین ما رد و بدل شده است یا نه.

صادقی با عصبانیت ادامه داد: این آقا در مجموع دو بار افتخار دیدن من را داشت که هر دوی آن در ورزشگاه آزادی بود. شاید دوستان این آقا خواستند با من صحبت کنند اما من تا به حال با ایشان صحبتی نداشته‌ام و نخواهم داشت.

مدافع سابق استقلال درباره این که خطیر گفته بود" آقای صادقی واضح صحبت کن" تصریح کرد: ایشان می خواهد بگویم که کدام بازیکن را جویده است؟ ۴ یا ۵ بازیکن بوده‌اند و این را شنیده‌اند. ایشان دو روز در استقلال بود و سعی کرد با این و آن در بیفتد تا مطرح شود. این آقا با این کارها دنبال این است که پایش به مراجع قضایی باز شود. من حاضرم رو در رو با او صحبت کنم و نشست خبری بگذارم. آن وقت می‌بینیم چه کسی مرد عمل است و راست می‌گوید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین