|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۷۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
در ابتدای این بازدید سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع ) به ارائه گزارشی از اقدامات ، ماموریت ها و دستاوردهای دانشگاه در حوزه های مختلف پرداخت.
 سرلشکر سلامی به همراه حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با حضور در دانشگاه جامع امام حسین (ع) ، از نمایشگاه دستاورد های دانشگاه در حوزه مدیریت و علوم انسانی بازدید کردند.

به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده  کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده  ولی فقیه در سپاه در راس هیاتی از معاونین و مسئولین سپاه ، با حضور در دانشگاه جامع امام حسین (ع) ، از نمایشگاه دستاورد های دانشگاه در حوزه مدیریت و علوم انسانی بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام  حسین (ع ) به ارائه گزارشی از اقدامات ، ماموریت ها و دستاوردهای دانشگاه در حوزه های مختلف پرداخت.

 فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه  پس از بازدید از نمایشگاه دستاورد های دانشگاه جامع امام حسین (ع ) در حوزه مدیریت و علوم انسانی ، ضمن تقدیر از فرمانده و مدیران این دانشگاه ، توصیه ها و رهنمود هایی را  در راستای ارتقای هر چه بیشتر عملکرد دانشگاه و پیشرفت و سربلندی در مجامع علمی و ایجاد تمدّن نوین اسلامی بیان کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین