|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۷۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر اقتصاد در جلسه این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.
 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر اقتصاد در جلسه این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

سیدحسن حسینی شاهرودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه (سه‌شنبه) کمیسیون اقتصادی، گفت: در این جلسه وزیر اقتصاد به سوالات سیده حمیده زرآبادی، محمدرضا پورابراهیمی، نادر قاضی پور، همایون یوسفی، سید ناصر موسوی لارگانی، نصرالله پژمانفر و امیر خجسته از وزیر امور اقتصادی پاسخ داد.

وی افزود: سوال آقای قاضی‌پور درباره ماده 280 مالیات‌های مستقیم بود مبنی بر اینکه چرا سهمیه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها پرداخت نمی‌شود که پس از توضیحات وزیر اقتصاد درباره کمبود بودجه ایشان قانع شد، سوال دوم ایشان نیز درباره فرار مالیاتی برخی پزشکان بود که مقرر شد اسناد و مدارک بیشتر برای قاضی پور ارسال شود و سپس در این باره تصمیم گیری شود.

حسینی شاهرودی ادامه داد: سوال آقای پورابراهیمی درباره مباحث مرتبط با اجرای FATF در ایران بود که مقرر شد وزارت اقتصاد اسناد و مدارک را در اختیار این نماینده قرار دهد و بعدا در‌این باره تصمیم‌گیری صورت گیرد.

وی یادآور شد: سوال آقای موسوی لارگانی هم درباره محرز بودن برخی تخلفات خصوصی سازی و دلیل عدم برکناری رییس این سازمان بود که دژپسند در این باره توضیحاتی ارائه کرد، اما موسوی لارگانی از توضیحات وزیر قانع نشد براین اساس این سوال به هیئت رییسه ارجاع می‌شود.

وی افزود: سوال دوم موسوی لارگانی درباره تولید کاغذ در کشور بود که پس از توضیحات وزیر اقتصاد مقرر شد اسناد و مدارک تکمیلی در اختیار این نماینده قرار گیرد و سپس در این باره تصمیم گیری شود.

حسینی شاهرودی در ادامه گفت: سوال آقای پژمانفر درباره لزوم ارائه لایحه مالیات بر عایدی سرمایه بود که پس از توضیحات وزیر، ایشان اقناع شد، همچنین سوال دیگر ایشان درباره عدم نقش‌آفرینی موثر صندوق بیمه حوادث طبیعی در اتفاقات مختلف بود که آقای پژمانفر از پاسخ‌های وزیر درباره این سوال هم قانع شد.

وی تاکید کرد: قرار شد وزیر اقتصاد اسناد و مدارک مرتبط با سوالات آقایان امیر خجسته و همایون هاشمی را هم به این دو نماینده ارائه دهد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان اضافه کرد: سوال خانم زرآبادی از دژپسند نیز درباره نقش وزارت اقتصاد در حوزه دیپلماسی بود که مقرر شد وزارتخانه اسناد و مدارک را برای بررسی بیشتر در اختیار این نماینده قرار دهد و سپس در این باره تصمیم گیری شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین