|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۵
کد خبر: ۲۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
سرمربی رم ادامه داد: گل زودهنگامی دریافت کردیم و پس از آن بازیکنان بایرن ابتکار عمل را به دست گرفتند. پس از این که دروازه‌ ما باز شد، تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم گل تساوی را به ثمر برسانیم ولی نتوانستیم به هدفمان برسیم.
سرمربی رم می‌گوید او مسئول شکست تحقیرآمیز تیمش برابر بایرن‌مونیخ بوده است.
رم در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه تحقیر شد و با نتیجه‌ هفت بر یک نتیجه‌ را به بایرن‌مونیخ واگذار کرد.

رودی گارسیا، سرمربی رم پس از شکست تلخ تیمش گفت: تاکتیک‌های من در این دیدار خیلی زود از بین رفت. به اندازه کافی در خط حمله قدرتمند نبودیم و فضای زیادی به بازیکنان بایرن‌ دادیم. اولین نفری هستم که مسئول این نتیجه‌ بد هستم. مقصر این شکست من بودم و بازیکنانم هیچ تقصیری ندارند. نیمه اول اشتباه‌های زیادی را مرتکب شدیم که همه به من برمی‌گردد. استراتژی خوبی در نیمه نخست نداشتیم. باید برابر تیمی مثل بایرن بیشتر دفاعی بازی کرده و از ضدحمله بیشتر استفاده می‌کردیم.

سرمربی رم ادامه داد: گل زودهنگامی دریافت کردیم و پس از آن بازیکنان بایرن ابتکار عمل را به دست گرفتند. پس از این که دروازه‌ ما باز شد، تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم گل تساوی را به ثمر برسانیم ولی نتوانستیم به هدفمان برسیم. پس از آن بی‌دقتی در خط دفاع باعث شد بایرن به گل‌های بعدی برسد. در آغاز نیمه دوم واکنش خوبی به بازی بایرن داشتیم ولی دروازه‌بان آنها بارها مانع از به گل رسیدن تیم من شد و سپس دو بار دیگر دروازه‌مان باز شد.

گارسیا در ادامه گفت: باید سرمان را بالا بگیریم. تساوی منچسترسیتی و زسکامسکو خیلی به سود ما شد. هنوز شانس زیادی برای صعود از گروه‌مان داریم.
گارسیا در پاسخ به انتقاد خبرنگاران ایتالیایی گفت: چیزی که نمی‌توانم آن را پنهان کنم این است که بایرن خیلی از ما قوی‌تر است و ما فوتبال همیشگی‌مان را برابر بایرن ارائه ندادیم. در نیمه نخست فقط تماشاگر بودیم و به آنها کمک کردیم تا به گل برسند. باید این نتیجه را پذیرفته و در بازی‌های آینده تلاش کنیم تا این شکست را جبران کنیم. این شکست مثل یک سیلی محکمی بود که به گوشمان خورد. شک ندارم که در آینده بهتر می‌شویم و این شکست را جبران خواهیم کرد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین