|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۷۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
جرمی هانت نامزد تصدی سمت نخست وزیری انگلیس سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را غیرمحترمانه و اشتباه خواند و این سخنان را محکوم کرد.
 جرمی هانت نامزد تصدی سمت نخست وزیری انگلیس سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را غیرمحترمانه و اشتباه خواند و این سخنان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ جرمی هانت گفت سفرای ما از سوی دولت انگلیس انتخاب می شوند و اگر من نخست وزیر شوم، سفیرمان در واشنگتن همچنان در سمت خود باقی خواهد ماند.

­دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز با ارسال پیام هایی در صفحه توئیتر خود نوشت: سفیر حواس پرتی که انگلیس به آمریکا قالب کرد, کسی نیست که ما را به وجد بیاورد؛ او آدم بسیار احمقی است. او باید درباره مذاکرات شکست خورده برگزیت با {مردم} کشورش و نخست وزیر ترزا می صحبت کند و از انتقادات من درباره اینکه چقدر بد به این مسئله رسیدگی شد, رنجیده نشود.

ترامپ افزود: من به ترزا می گفتم چگونه به این توافق {برگزیت} برسد, اما او راه احمقانه خودش را در پیش گرفت و نتوانست کار را به سرانجام برساند. این یک فاجعه است! من, سفیر {انگلیس در آمریکا} را نمی شناسم, اما به من گفته اند که او احمق و اهل خودنمایی است. به او بگویید آمریکا اکنون بهترین اقتصاد و ارتش را نسبت به هر جای دیگر دنیا دارد... و هر دو اینها {اقتصاد و ارتش آمریکا} فقط بهتر و قوی تر می شوند... ممنون, آقای رئیس جمهور!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین