|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۶۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
لالوویچ در ادامه این نشست از تصمیم هیات رییسه اتحاد جهانی برای تعلیق کشتی ایران و چند کشور دیگر در المپیک به خاطر بدهی مالی انباشته شده خبر داد که با توضیحات نعمتی قانع شد و از وی خواست تا راهکاری برای پرداخت این معوقات ارائه نماید.
 خطر تعلیق کشتی ایران به دلیل بدهی به اتحادیه جهانی رفع شد.

 بنابر اعلام فدراسیون کشتی، «بهروز نعمتی» سرپرست فدراسیون کشتی در راس هیأتی دیپلماتیک متشکل از دیپلمات های ایران در سوییس با «نناد لالوویچ» رییس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفت وگو کرد.نعمتی همچنین با اشاره به بدهی دلاری فدراسیون کشتی با ارائه اسناد و مدارک لازم، از اتخاذ تدابیر سریع برای حل این موضوع خبر داد.
«نناد لالوویچ» رییس اتحادیه جهانی هم در این جلسه با ابراز خرسندی از ملاقات با نعمتی، ایران را یکی از کشورهای ابرقدرت و تاثیرگذار کشتی دنیا نامید و بر لزوم برگزاری انتخابات عادلانه منطبق با اساسنامه تاکید کرد.

لالوویچ در ادامه این نشست از تصمیم هیات رییسه اتحاد جهانی برای تعلیق کشتی ایران و چند کشور دیگر در المپیک به خاطر بدهی مالی انباشته شده خبر داد که با توضیحات نعمتی قانع شد و از وی خواست تا راهکاری برای پرداخت این معوقات ارائه نماید و قرار بر این شد که بدهی فدراسیون کشتی ایران به صورت اقساطی پرداخت تا خطر تعلیق ایران از مسابقات جهانی و المپیک برطرف شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین