|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۲۶۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
دیدار تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 دیدار تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد. این بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ریوجی ساتو به همراه دو کمک داور هموطنش قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

گزارش بازی

دو تیم با هدف در اختیار گرفتن توپ و میدان و نگه داشتن رقیب در خط دفاعی، روی به بازی تحت فشار آوردند که در نتیجه بازیکنان در ارسال پاس و رد و بدل کردن توپ دچار اشتباه شدند و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه، هیچ خطر جدی روی دروازه تیم‌ها ایجاد نشد.

خطرناک‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۱۵ روی کرنر کره‌ای ایجاد شد که ضربه سر بازیکن کره به سمت دروازه ایران زده شد ولی بیرانوند با واکنشی به موقع دروازه ایران را بسته نگه داشت. یک دقیقه بعد موقعیت خوبی برای ایران به دست آمد. سانتر سریع رضائیان بعد از عبور سریع از مقابل محوطه هجده قدم کره‌جنوبی در گوشه محوطه شش قدم به حاج‌صفی رسید اما شوت او با برخورد به مدافع کره‌جنوبی به کرنر رفت و نتیجه‌ای نداشت.

در دقیقه ۱۸، حرکت یک و دو از طارمی و جهانبخش، موقعیت خوبی را برای طارمی به وجود آورد که شوت او از مقابل محوطه جریمه قدرت زیادی نداشت و جو هیون وو توپ را کنترل کرد. مهدی ترابی در دقیقه بیستم می‌توانست دروازه کره‌جنوبی را با شوت فنی و زیبای خود از فاصله حدوداً ۲۰ متری باز کند که شوت پای چپ این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دیرک دروازه کره‌جنوبی به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۳، هوانگ با دریبل مرتضی پورعلی گنجی مقابل دروازه ایران صاحب موقعیت گل شد که ضربه او را بیرانوند به زیبایی به کرنر فرستاد و دروازه تیم ملی را بسته نگه داشت.

تیم ملی ایران در دقیقه ۲۵ صاحب ضد حمله شد. توپ ربایی از امید ابراهیمی و پاس طارمی به جهانبخش که بعد از پیمودن حدوداً ۲۰ متر به مقابل دروازه کره‌جنوبی رسیده بود، با شوت مهاجم برایتون همراه شد اما هیون در دو ضرب شوت جهانبخش را مهار کرد.

در دقیقه ۳۰، کریم انصاری فرد با پاس خوب خود به طارمی، موقعیت خوب گلزنی را برای این بازیکن فراهم کرد که مهاجم ایران با مدافع کره جنوبی برخورد کرد و سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

تیم ملی که در دقایق ابتدایی در فاز دفاعی قرار داشت، رفته رفته صاحب توپ و میدان شد و در دقایق ۳۳ و ۳۵ دو بار دروازه کره جنوبی را تهدید کرد و به حملاتش در برابر هواداران کره‌ای ادامه داد. در ادامه و در دقیقه ۳۶، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد، موقعیت شوت زنی را برای کریم ایجاد کرد که ضربه او در اختیار هیون قرار گرفت.

در دقیقه ۳۷ کره جنوبی از لاک دفاعی خارج شد و می‌توانست دروازه بیرانوند را باز کند که با واکنش خوب دروازه‌بان ایران ناکام ماند. در دقیقه ۴۱، شوت سون هیونگ مین نیز با واکنش خوب دیگری از بیرانوند همراه شد و توپ به کرنر رفت که ثمری نداشت.

در دقیقه ۴۳ ضربه کره‌ای با برخورد به دیرک دروازه ایران وارد دروازه نشد تا این بازی در نهایت با تساوی بدون گل در نیمه نخست خاتمه یابد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، محمد حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، رامین رضائیان و مهدی طارمی.

ترکیب کره جنوبی: ترکیب کره‌جنوبی: جو هیون وو، هانگ چول، کیم یانگ کون، کیم مین جا، لی یانگ، پائک سئونگهو، نا سانگهو، هوانگ اینبوئم، لی جائسونگ، سون مین، هوانگ اویج.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین