|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
برگزاری کنسرت کیتارو برای مخاطبان و طرفداران ایرانی بسیار مهم دانست و حضور کیتارو درایران می‌تواند فرصت مغتنمی برای انتقال بخشی از دانش و تجربه‌های او به علاقه‌مندان ایرانی باشد.
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پنجشنبه ۲۴ مهرماه، با کیتارو، آهنگ‌ساز و موسیقی‌دان صاحب‌نام ژاپنی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
علی مرادخانی در این دیدار ضمن اشاره به حضور این هنرمند برای نخستین بار در ایران، برگزاری کنسرت کیتارو را برای مخاطبان و طرفداران ایرانی این هنرمند بسیار مهم دانست و تاکید کرد که حضور کیتارو در کشورمان می‌تواند فرصت مغتنمی برای انتقال بخشی از دانش و تجربه‌های او به علاقه‌مندان ایرانی باشد.
کیتارو، نوازنده  نیز با بیان این‌که تا حدی با فرهنگ و اقوام ایرانی آشنایی دارد از فرصت برگزاری کنسرت و دیدار با طرفداران ایرانی ابراز خرسندی کرد.
این موسیقی‌دان از اجرای شب گذشته خود در تالار وزارت کشور، همکاری با نوازندگان ایرانی و حضور مخاطبانی از نسل‌های متفاوت در نخستین شب اجرا ابراز رضایت کرد.
همچنین پیروز ارجمند، ‌ مدیرکل دفتر موسیقی، در این دیدار از برنامه‌های این مرکز برای آشنایی کیتارو با موسیقی‌دانان و آهنگ‌سازان ملی و نواحی ایران در روزهای آینده خبر داد.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین