|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۶۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
بلافاصله بعد از تذکر رئیس سازمان، شبکه پنج حضور این خانم بازیگر (شهره سلطانی) را در برنامه ممنوع اعلام کرد.
 بعد از تذکر رئیس سازمان صداوسیما به ۲ شبکه تلویزیونی درباره استفاده از سلبریتی‌ها، شبکه پنج سیما مجری برنامه «جشن رمضان» را تغییر داد.

به گزارش فارس، پس از تذکر رئیس سازمان صداوسیما به شبکه‌های سه و پنج مبنی بر اصلاح سبک زندگی سلبریتی‌هایی که روی آنتن رسانه ملی فعالیت می‌کنند، با دستور مدیر شبکه پنج سیما اجرای یکی از بازیگرانی که در برنامه جشن رمضان قطعه‌ای نمایشی را اجرا می‌کرد، متوقف شد.

بنا بر این گزارش، این تذکر برای نخستین بار توسط سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با خبرگزاری فارس رسانه‌ای شد و وی اعلام کرد که این موضوع فقط برای شبکه پنج نیست و در شبکه سه هم متاسفانه چنین مواردی داریم و دوم هم اینکه براساس اطلاعات بنده شخص دکتر علی عسکری نسبت به این موارد تذکر ویژه داده و قرار است در حیطه زمانی مشخص یا این افراد رفتار و سبک زندگی خود را اصلاح کنند و در قاب تلویزیون بمانند یا اینکه تلویزیون در مقام اجرای تلویزیونی عذر آنها را خواهد خواست و ما با این اساس منتظر نتایج اقدامات بعدی سازمان می‌مانیم.

به گزارش فارس، بلافاصله بعد از تذکر رئیس سازمان، شبکه پنج حضور این خانم بازیگر (شهره سلطانی) را در برنامه ممنوع اعلام کرد.

بعد از اینکه در صفحه شخصی این خانم بازیگر عکس‌هایی از زندگی خصوصی‌ و به ویژه حضور سگ در زندگی شخصی‌اش منتشر شد، برخی افراد فرهنگی و رسانه‌ای خواستار تجدید نظر در استفاده از این شخص در برنامه جشن رمضان شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین