|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۶۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
با پیگیری شورای اسلامی و دهیاران و نظارت بخشداران کلیه کشاورزان روستاهای شهرستان بندرعباس که دارای امکانات لازم سم پاشی هستند، با دریافت سم مورد نظر از جهاد کشاورزی و آموزش‌های لازم مبارزه با آفت ملخ را آغاز کنند.
‌سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: ما همواره با اتحاد، همکاری و مشارکت می‌توانیم این آفت را ریشه کن کنیم.

 نظر به ضرورت مبارزه همه جانبه با آفت ملخ و جلب مشارکت مردم، کشاورزان، دهیاران و شوراهای اسلامی جهت مبارزه مؤثرتر با این آفت بازدید و دیدار مردمی با اهالی دهستان سیاهو و همچنین بخش فین توسط عزیزاله کناری سرپرست فرمانداری شهرستان بندرعباس با همراهی ادارات ذی ربط انجام و در این دیدار پس از ارائه فیلم، عکس و گزارش های تهیه شده و تشریح نحوه ورود و تکثیر این آفت توسط جهاد کشاورزی شهرستان بندرعباس ارائه شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرعباس در این بازدید اظهار کرد: با پیگیری شورای اسلامی و دهیاران و نظارت بخشداران کلیه کشاورزان روستاهای شهرستان بندرعباس که دارای امکانات لازم سم پاشی هستند، با دریافت سم مورد نظر از جهاد کشاورزی و آموزش‌های لازم مبارزه با آفت ملخ را آغاز کنند.

کناری خاطرنشان کرد: هجوم ملخ یک بحث کاملاً جدی است و ما همواره با اتحاد، همکاری و مشارکت می‌توانیم این آفت را ریشه کن کنیم.

وی در پایان با توجه به بارندگی‌های سال جاری در فصل بهار تصریح کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان مدیریت بحران شهرستان، مراقبت لازم را از محدوده مربوط خود به عمل آورند و چنانچه با مشکلاتی مانند آتش سوزی، هجوم ملخ، زلزله و هرگونه حادثه غیر مترقبه و امنیتی مواجه شدند؛ ضمن مراقبت لازم تا رسیدن مسئولین شهرستان، خبر مربوطه را به صورت آنی به بخشداری و فرمانداری اطلاع دهند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین