|
|
امروز: شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۶۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کاربران این سامانه نظارتی می توانند از طریق سیستم مشاوره الکترونیکی که در منوهای سامانه اختصاصی کاربران تعبیه شده است، با مسئولان و مدیران سیستم در ارتباط باشند.
 کاربران سنهاب می توانند از طریق سامانه مشاوره الکترونیکی بیمه(تیکتینگ) نظرات خود را بصورت الکترونیکی برای توسعه این سامانه اعلام نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه مرکزی، در راستای بهبود فعالیت های سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه، تسهیلات لازم برای پاسخگویی الکترونیک به پرسش ها، انتقادات، نظرات و پیشنهادات و اعلام اشکالات فراهم شده است.

براساس این گزارش، کاربران این سامانه نظارتی می توانند از طریق سیستم مشاوره الکترونیکی که در منوهای سامانه اختصاصی کاربران تعبیه شده است، با مسئولان و مدیران سیستم در ارتباط باشند.

گفتنی است بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه موسوم به سنهاب، «انجام تکالیف قانونی ساز برای تهیه سامانه جامع نظارتی، سهولت دسترسی به آمار و اطلاعات عملکردی شرکت‌های بیمه به‌منظور اشراف اطلاعاتی به صنعت بیمه، امکان ارائه سرویس‌های ارزش‌افزوده به بیمه‌گذاران، ارائه سرویس‌های ارزش‌افزوده به شرکت‌های بیمه، تمرکز اطلاعات مهم و اساسی صنعت بیمه در بیمه مرکزی، وظیفه تجمیع اطلاعات و فراهم آوردن امکان نظارت و هدایت شرکت‌های بیمه و صنعت بیمه» را انجام می دهد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین