|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
غدیر تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است. غدیر یک مکان محدود نیست، بلکه بی‌منتها و جاودانه است. زنجیره تداوم ایمان، وجدان پاک هستی و نبض حیات حقیقت است.
سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی بر مسلمانان را به عموم ملت مسلمان و ولایتمدار ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«الحمدلله الذی جعلنا من‌المتمسکین به ولایت امیرالمومنین علی ‌بن ‌ابی‌طالب علیه‌السلام.

غدیر تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است. غدیر یک مکان محدود نیست، بلکه بی‌منتها و جاودانه است. زنجیره تداوم ایمان، وجدان پاک هستی و نبض حیات حقیقت است. زهی سعادت که با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم و در سایه‌سار نخل ولایت، نفسی تازه می‌کنیم و در تداوم پیمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می‌دوزیم.غدیر نه‌ برکه‌ای که دریایی است خروشنده، آسمانی‌ است پر ستاره، تأکیدی‌ است بر حقانیت حقیقت مطلق، مظهری است بر قداست حق‌، دنیایی است به گستردگی قلب‌های حق‌طلب و فضایی است سرشار از ترنم ایمان. ما با غدیر زنده‌ایم و از دریای بیکرانه‌ای که در غدیر از فراز دست رسول صلی‌الله علیه و آله بر سرزمین بشریت جاری شد، طراوت و روشنایی می‌گیریم و دست تولّی به دامن خورشید می‌زنیم.

فرارسیدن عید بزرگ ولایت، عید سعید غدیر خم و روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی بر بندگان خدا و به عموم ملت مسلمان و ولایتمدار ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی‌الکونین امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.» 

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین