|
|
امروز: جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۵۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
  در همایش سراسری «رضایت‌مندی مشتری» که با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی و با مشارکت «انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» روز ۲۸ فروردین در مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، لوح تقدیر رضایتمندی مشتری به سید محمدناصر مبرقعی عضو هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ این لوح بر اساس بررسی شاخص‌های مهمی مانند آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان، ارتقای سطح رضایت‌مندی و رسیدن به وفاداری مشتریان و راهکارهای افزایش سهم بازار به شرکت سهامی بیمه ایران تعلق گرفت.
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین عناوین