|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۵۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
احمد مسجد جامعی در ادامه با حضور در کنار قبور شهدای ارتش از جمله شهید ستاری، گفت: شهید ستاری پیگیر طراحی موزه پرواز بود و نکته جالب این است که پیروز حناچی بر روی طرح این موزه فعالیت می‌کرد و امیدواریم که حالا که حناچی شهردار تهران است موزه پرواز به نتیجه برسد.
 عضو شورای شهر تهران در تهرانگردی سال جدید خود که به مناسبت روز ارتش آغاز شد از تندیس‌ شهیدان آوینی و صیاد شیرازی در بهشت زهرا(س) رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز اولین تهرانگردی ۹۸ احمد مسجد جامعی با حضور در سازمان بهشت زهرا آغاز شد و وی به همراه تیم تهران گردی به مناسبت روز ارتش از تندیس شهید آوینی و شهید صیاد شیرازی در قطعه 29 رونمایی کرده و با حضور در مزار شهدای ارتش یاد و نام آنها را گرامی داشت.

احمد مسجد جامعی در ادامه با حضور در کنار قبور شهدای ارتش از جمله شهید ستاری، گفت: شهید ستاری پیگیر طراحی موزه پرواز بود و نکته جالب این است که پیروز حناچی بر روی طرح این موزه فعالیت می‌کرد  و امیدواریم که حالا که حناچی شهردار تهران است موزه پرواز به نتیجه برسد.

به گزارش ایسنا، همچنین در پی تفاهمنامه فیمابین سازمان بهشت زهرا(س) و اداره کل ارشاد و فرهنگ استان تهران قرار شد هر شب هزار دانشجوی شهرستانی که برای استفاده از نمایشگاه کتاب به تهران می‌آید در مهمانسرا حرم امام خمینی(ره) اسکان داده شده و با وسیله ایاب و ذهاب از نمایشگاه کتاب بازدید خواهند کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین