|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۵۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
علاوه بر این‌که این خانه‌ها هر چند سال یکبار دچار آبگرفتگی و سیل شده و مردم همیشه نگران این اتفاق هستند، نیروهای امدادی و بنیاد مسکن هم بعد از بروز هر حادثه هزینه‌هایی را متحمل می‌شوند و از سویی چهره نازیبایی از منطقه گردشگری سعدیه و شهر شیراز به نمایش گذاشته می‌شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت که دولت به زودی خبر خوشی را به ساکنان منطقه سعدی شیراز خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند دهه است که حدود ٢٠٠ خانوار از ساکنین منطقه سعدی شیراز با مشکل آبگرفتگی فصلی خانه‌هایشان مواجه می‌شوند، آنها هر زمستان نگران آبگرفتگی در منطقه خود هستند و امسال هم سیل شیراز بدترین وضعیت را برای آنها رقم زد.

وی افزود: علاوه بر این‌که این خانه‌ها هر چند سال یکبار دچار آبگرفتگی و سیل شده و مردم همیشه نگران این اتفاق هستند، نیروهای امدادی و بنیاد مسکن هم بعد از بروز هر حادثه هزینه‌هایی را متحمل می‌شوند و از سویی چهره نازیبایی از منطقه گردشگری سعدیه و شهر شیراز به نمایش گذاشته می‌شود.

تدبیر دولت برای برچیدن خانه‌های واقع در مسیل

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پس از سیل اخیر شیراز پیرو حضور آقای دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و بازدید میدانی آقای دکتر آذری جهرمی از منطقه سیل زده به نمایندگی از دولت، تدبیری اندیشیده شد تا این ضایعه چندین ساله که باید توسط مدیریت شهری حل و فصل می‌شد به صورت ریشه‌ای توسط دولت حل شده و خانه‌های واقع در مسیل برای همیشه برچیده شوند.


پارسایی در پایان خاطرنشان کرد: پیرو جلسه آقای آذری جهرمی در استانداری و ملاقاتی که شب گذشته با دکتر نوبخت داشتم ساکنین منطقه سعدی شیراز به زودی خبر خوشی را از سوی دولت برای حل این مشکل خواهند شنید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین