|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۲۵۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
مدیرعامل بانک ملی ایران در روزهای اخیر به صورت مستمر ،آخرین وضعیت مناطق سیل زده را از مسوولان استانی بانک پیگیری کرده و گروه های مختلفی برای پیگیری مشکلات هموطنان سیل زده تشکیل شده است.
 با توجه به میزان بالای خسارت وارده به مناطق سیل زده، بانک ملی ایران از طریق شرکت های وابسته نیز تلاش نموده تا یاریگر هموطنان عزیز سیل زده باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بانک ملی ایران ، شرکت به پخش و توسعه ی صنایع بهشهر از شرکت های وابسته به بانک ملی ایران مقادیر قابل توجهی از موارد مورد نیاز هموطنان سیل زده اعم از کنسرو، بیسکویت، آب معدنی و ... را به مناطق آسیب دیده ارسال نمودند تا گوشه ای از مشکلات هموطنان آسیب دیده مرتفع گردد.

تعدادی از کارکنان این شرکت ها نیز به‌ منطقه اعزام و نسبت به توزیع اقلام اقدام کردند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در روزهای اخیر به صورت مستمر ،آخرین وضعیت مناطق سیل زده را از مسوولان استانی بانک پیگیری کرده و گروه های مختلفی برای پیگیری مشکلات هموطنان سیل زده تشکیل شده است.

همچنین کمیته های خودجوش کارکنان بانک در استان های مختلف تشکیل شده و تا کنون کارکنان بانک ملی ایران در استان های مختلف با ارسال چندین محموله غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده تلاش کرده اند در این حادثه غمبار در کنار هموطنان سیل زده باشند.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین