|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۵۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
فرماندار شهرستان آق‌قلا گفت: بعد از گذشت هشت روز همچنان وضعیت شهرستان آق‌قلا در شرایط بحرانی به سر می‌برد.
 فرماندار شهرستان آق‌قلا گفت: بعد از گذشت هشت روز همچنان وضعیت شهرستان آق‌قلا در شرایط بحرانی به سر می‌برد.

به گزارش فارس، امانگلدی ضمیر عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه بعد از گذشت هشت روز همچنان شهرستان آق‌قلا در وضعیت بحرانی به سر می‌برد

وی با بیان اینکه شهرستان آق‌قلا تا ارتفاع دو متر به زیر آب رفته است، تصریح کرد: شرایط در شهرستان آق‌قلا واقعا بحرانی است ولی امدادرسانی توسط سپاه پاسداران و ارتش و سایر دستگاه‌های اجرایی به خوبی انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان آق‌قلا ابراز کرد: در راستای جلوگیری از وقوع سیلاب شهرستان آق‌قلا به پنج قسمت تقسیم شد و در هر نقطه یک نماینده انتخاب کردیم تا توزیع اقلام و مواد غذایی را برعهده بگیرد و همچنین در روستاها نیز این مسوولیت برعهده دهیاران است.

ضمیر با بیان اینکه وضعیت شهرستان آق‌قلا بحرانی است، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان آق‌قلا همچنان نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه مردم در سراسر ایران هستند.

وی با بیان اینکه تعداد 37 روستای شهرستان آق‌قلا دچار بحران شده است، خاطرنشان کرد: طی دو روز گذشته شهرستان آق‌قلا با مشکل تامین چادر برای اسکان رو به رو بود ولی خوشبختانه تاحدی این مشکل مرتفع شد.

فرماندار شهرستان آق‌قلا ابراز کرد: مردم شهرستان آق‌قلا نگران خدمات بهداشتی و درمانی نباشند زیرا یک بیمارستان سیار توسط سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین