|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۲۵۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: دمای هوا چهار تا هفت درجه طی سه روز آینده کاهش می یابد.
  براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز آسمان تهران نیمه ابری، از بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و در پاره ای از نقاط ( بخصوص در مناطق غربی و جنوبی) گاهی وزش باد شدید، اواخر وقت احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

با ورود سامانه بارشی از اوایل وقت جمعه تا اواخر وقت افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید (بخصوص در مناطق غربی و جنوبی) پیش بینی می شود.

همچنین در ارتفاعات و شمال استان رگبار باران و برف، گاهی رعد و برق، مه و گاهی وزش باد شدید و کولاک برف پیش بینی و از اواخر وقت جمعه از میزان ابرها کاسته می شود.

در این اطلاعیه به رانندگان توصیه شده است: به دلیل لغزندگی جاده ها و کاهش دید، جهت عبور از جاده های کوهستانی و برف گیر تمهیدات لارم را در نظر بگیرند.

کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب (11 و 21)، (5 و 14) و (7 و 16) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با 21 درجه و فیروزکوه - امین آباد با منفی 3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین