|
|
امروز: جمعه ۰۹ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۵۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
رمضانعلی سبحانی فر روز دوشنبه بر اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات و رسالت رسانه در این حوزه تاکید و بیان کرد: صدا و سیمی جمهوری اسلامی ایران باید در تبلیغات منافع مردم را در نظر بگیرد و نیاید با بهره وری از شیوه های تبلیغاتی نادرست سبب دلزدگی مخاطبان شود.
  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قرعه کشیهای تلویزیونی مانند استفاده از کد دستوری ستاره * مربع # برای مخاطبان آزاردهنده شده است.

رمضانعلی سبحانی فر روز دوشنبه بر اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات و رسالت رسانه در این حوزه تاکید و بیان کرد: صدا و سیمی جمهوری اسلامی ایران باید در تبلیغات منافع مردم را در نظر بگیرد و نیاید با بهره وری از شیوه های تبلیغاتی نادرست سبب دلزدگی مخاطبان شود.

وی از آنچه 'نحوه پذیرش حامیان مالی در رسانه ملی' توصیف نمود نیز انتقاد و بیان کرد: موضوع تبلیغات ستاره* مربع# در صدا و سیما گسترده شده و بطور انحصاری در اختیار یک اپراتور خاص قرار دارد که برای کسب درآمد بیشتر به هر نحوی تبلیغ می کند و تنها زمینه ساز خالی شدن جیب مردم می شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شماره گیری * # در برخی موارد دیگر تبلیغات نیست و تنها مشابه کارتهای بخت آزمایی قدیم برای متولیان آنها منافع مالی داشته و این اقدام به لحاظ شرعی و نظر مراجع ایراداتی دارد.

وی گفت: صداو سیما نباید تمام برنامه های خود را در قرعه کشی تلویزیونی متمرکز کند و این روند را در تمام برنامه های آموزشی، ورزشی و خانوادگی بکار برد زیرا دیگر مردم از عبارت 'با شماره گیری ستاره فلان مربع فلان در مسابقه شرکت کنید' خسته شده اند.

سبحانی فر شیوه تبلیغات در صدا و سیما را نیازمند تغییر توصیف و بیان کرد: صدا و سیما برای باید تبلیغات از شیوه های علمی و روزآمد استفاده کند و با نظارتهای دقیقتر به قرعه کشیها سامان دهد تا زمینه رنجش مخاطبان فراهم نشود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین