|
|
امروز: شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۶
کد خبر: ۲۵۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
نکته جالبی که وجود دارد این است که خودروسازی‌ها با بهانه نبود قطعات، خودروهای ثبت‌نامی را تحویل نمی‌دهند و یا با تأخیر زیاد به دست مشتری می‌رسانند، سؤال دیگری که وجود دارد، این است که اگر قطعه و یا خودرو وجود دارد، چرا خودروی کسانی که نوبت آنها رسیده است را تحویل نمی‌دهند؟
  عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: اگر خودروسازها قطعه ندارند چرا اقدام به پیش فروش خودرو می‌کنند؟

محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثبت‌نام اخیر خودرو از سوی شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو، اظهار داشت: بهتر است این ۲ شرکت خودروسازی اول به تعهدات گذشته خود عمل و سپس اقدام به ثبت‌نام‌های جدید بکنند.

وی افزود: این شرکت‌ها در شرایطی اقدام به ثبت‌نام جدید تحت عنوان تحویل فوری می‌کنند که چندین ماه از موعد تحویل ثبت‌نام‌های قبلی، گذشته و مشتریانی که ثبت‌نام کرده‌اند با گذشت چند ماه خودرو خود را تحویل نگرفته‌اند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصرح کرد: سایپا و ایران‌خودرو در حالی مبادرت به ثبت‌نام فوری محصولات خود می‌کنند که مسئولان این ۲ شرکت‌، بارها عنوان کرده‌اند که قطعه برای تولید محصول ندارند؛ سؤالی که پیش می‌آید این است که اگر شرکت‌های مذکور قطعه ندارند، چرا اقدام به پیش‌فروش خودرو می‌کنند؟

منصوری ادامه داد: نکته جالبی که وجود دارد این است که خودروسازی‌ها با بهانه نبود قطعات، خودروهای ثبت‌نامی را تحویل نمی‌دهند و یا با تأخیر زیاد به دست مشتری می‌رسانند، سؤال دیگری که وجود دارد، این است که اگر قطعه و یا خودرو وجود دارد، چرا خودروی کسانی که نوبت آنها رسیده است را تحویل نمی‌دهند؟

نماینده مردم ساوه در مجلس با تأکید بر اینکه تعداد شکایت‌های مشتریان از شرکت‌های خودروسازی در زمینه‌های مختلف از جمله تأخیر در زمان تحویل و کیفیت پایین خودروها در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: اگر  تخلفی در زمینه‌های مذکور از سوی خودروسازان صورت گرفته، دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله قوه‌قضائیه و سازمان بازرسی باید به تخلفات این شرکت‌ها رسیدگی کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین