|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۵۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مصمم است تا از عنوان قهرمانی خود دفاع و جایش در میان سهمیه‌های جام جهانی 2019 را تضمین کند.
 تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مصمم است تا از عنوان قهرمانی خود دفاع و جایش در میان سهمیه‌های جام جهانی 2019 را تضمین کند.

به گزارش ایسنا، در گزارش سایت رسمی AFC آمده است :

مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا تایلند ۲۰۱۹ از ۷ الی ۱۷ مارچ ۲۰۱۹ در تایلند برگزار می‌شود و مارکو اوکتاویو –سرمربی تیم ملی ایران به بخت تیمش کاملاً خوش بین است.

مارکو اوکتاویو مربی برزیلی در گفتگویش با سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران گفته است: "بی تردید تیمی عالی برای مسابقات قهرمانی آسیا در اختیار داریم. ۸۶ بازیکن از سراسر کشور را انتخاب کردیم و در اردوهایمان حضور پیدا کردند. جوان‌ها برای آینده بسیار پراهمیت هستند."

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در گروه چهارم مسابقات با عمان و عراق بعنوان رقابش قرار گرفته است.

مربی برزیلی ایران تاکید کرده است: "ما می‌دانیم که کار سختی در تایلند پیش رو داریم اما می‌خواهیم به جام جهانی پاراگوئه ۲۰۱۹ صعود کنیم"

در ادامه نیز به دیگر بخش‌هایی از مصاحبه اوکتاویو اشاره شده است: "ایران تیم‌های قدرتمند فوتبال ساحلی جهان را تاکنون شکست داده و باید حرکت رو به جلو را همچنان ادامه بدهیم."

ای اف سی در انتهای گزارش خود آورده است: هیچ شکی وجود ندارد که ایران یک قدرت جهانی در فوتبال ساحلی است، بطوریکه در جام جهانی باهاما عنوان سومی را پس از یورش به عنوان قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷، بدست آورد. اکنون نیز می‌خواهد روندی مشابه را اینبار در تایلند تکرار کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین