|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۵۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
ما در طول هفته روی راه‌های گلزنی بچه‌ها تمرین می‌کنیم. بازیکنان باانگیزه کار می‌کنند و در فاصله اندک مسابقه قبلی تا امروز هم روی چارچوب شناسی کار کردیم. البته یک موضوعی را باید درباره مشکل گلزنی‌مان در نظر بگیرید.
سرمربی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران از نان شب واجب‌تر است.

 پارس جنوبی جم و نساجی فردا (شنبه) در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی با نساجی برای ما بازی بسیار مهمی است. رقبای ما در جدول رده‌بندی در هفته های گذشته نتایج خوبی گرفتند و از ما جلو زده‌اند. به همین خاطر محکوم به پیروزی هستیم. البته تیم نساجی تیم سازمان‌یافته ای است. چه آقای نکونام و چه آقای جلالی برای این تیم زحمات زیادی کشیده‌اند. این تیم از نظر ساختار دفاعی شرایط خوبی دارد و کار سختی خواهیم داشت. با این حال ۳ امتیاز مسابقه با نساجی از نان شب برای ما واجب‌تر است و بچه‌ها واقف هستند که اهمیت بازی چقدر است. سعی می‌کنیم از شروع بازی عملکرد هجومی داشته باشیم تا ۳ امتیاز را بگیریم.

او افزود: ما در طول هفته روی راه‌های گلزنی بچه‌ها تمرین می‌کنیم. بازیکنان باانگیزه کار می‌کنند و در فاصله اندک مسابقه قبلی تا امروز هم روی چارچوب شناسی کار کردیم. البته یک موضوعی را باید درباره مشکل گلزنی‌مان در نظر بگیرید. در دو بازی گذشته مقابل فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان زمین بازی کیفیت لازم را نداشت و فردا امیدوارم زمین اجازه دهد تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی پارس جنوبی با گلایه از زمان‌بندی بازی‌های لیگ بیان کرد: من از برنامه ریزی نادرست سازمان لیگ گلایه دارم. برای بازی فردا تیم نساجی ۶ روز استراحت کرده و ما ۴ روز. به نظر من برنامه‌ریزی سازمان لیگ غلط است، چراکه دو تیم باید به یک اندازه استراحت کنند. البته فکر می‌کنم تداخل بازی‌های آسیایی و حذفی در کشور ما باعث شده این برنامه ریزی صورت بگیرد اما استراحت بیشتر نساجی بی انصافی در حق تیم ما است.

تارتار درباره مشکل مالی تیمش گفت: مشکلات مالی قطعاً روی روند تیم ما تاثیرگذار است، ولی بچه‌های ما با قدرت کار می‌کنند. نمونه بارز آن رحمان احمدی است. بچه‌های ما با وجود دریافتی‌های نه چندان خوب و مشکلات مالی فراوان انصافاً بچه‌ها چشم‌شان را جلوی توپ می‌گذارند و این به خاطر عرقی است که به مردم شهرستان جم دارند. به همین خاطر من به بچه‌ها هم گفتم تا روزی که اینجا هستیم، به خاطر مردم هرچه در توان داریم می‌گذاریم تا ان‌شاءالله نتایج هم بر وفق مراد مردم باشد و در پایان فصل مردم جم به تیم‌شان افتخار کنند. اما به هر حال مشکلات تاثیرش را روی تیم می‌گذارد.

سرمربی پارس جنوبی افزود: مردم جم به تیم‌شان عشق می‌ورزند و خوشحال هستند که تیم‌های لیگ برتری به اینجا می‌آیند و بازیکنان بزرگ را می‌بینند. همه باید به مردم شریف جم احترام بگذارند و صراحتاً می‌گویم جم یکی از بهترین شهرهایی است که در دوران مربیگری‌ام در آن کار کردم. من عاشق این مردم هستم و با تمام وجود و بدون چشمداشتی همراه با بازیکنان تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. از این به بعد هم دیگر اعتراضی تا پایان فصل به مشکلات مالی نمی‌کنیم و امیدوارم مسئولان به فکر این تیم باشند.

او درباره مصدومان تیمش توضیح داد: با توجه به اینکه احمد گوهری آسیب دیده و تحت درمان است، رحمان احمدی مثل همیشه غیرتش را نشان داد و گفت که با وجود بخیه‌های روی صورتش فردا مقابل نساجی بازی می‌کند. از او ممنونیم و رحمان می‌تواند الگویی برای جوانان باشد. محمد ستاری کماکان مصدوم است و خداراشکر محروم نداریم.

سرمربی پارس جنوبی درباره مشکلاتی که در مسجد سلیمان داشتند، اظهار کرد: ما باید به احترام مردم شهرستان مسجدسلیمان گلایه‌ای از امکانات این شهر نکنیم، اما ما مسافت بسیار طولانی‌ای را تا مسجدسلیمان طی کردیم. از نظر هتل و کیفیت زمین و امکانات هم اصلاً شرایط خوب نبود. به مراتب شهرستان جم شرایط بهتری نسبت به امکانات دارد. با این حال من بعد از بازی هیچ گلایه‌ای به احترام مردم خوزستان و شهر مسجدسلیمان نکردم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین