|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۵۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
شفر با اشاره به اینکه دژاگه بعد روی سکوها رفت و باید کارت زرد دوم را می ‌گرفت، افزود: فوتبال همین است، من از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم ولی امروز شانس نداشتیم.
 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی سنگینی را شاهد بودیم.

 وینفرد شفر عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران گفت: بازی سخت و سنگینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه امروز ما دو اشتباه داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل تیم تراکتورسازی شد، گفت: البته دژاگه باید به خاطر خطا روی نورافکن اخراج می‌ شد. بعد از بازی با پدیده داور از ما عذرخواهی کرد و امروز هم داور بازی از من عذرخواهی کرد. این نشاندهنده شجاعت داور است.

شفر با اشاره به اینکه دژاگه بعد روی سکوها رفت و باید کارت زرد دوم را می ‌گرفت، افزود: فوتبال همین است، من از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم ولی امروز شانس نداشتیم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه امروز در ضربات پایانی موفق نبودیم، افزود: استادیوم پر از تماشاگر بود و کار ما واقعا سخت شده بود. هیچ نگرانی نسبت به آینده ندارم و حتما دوباره به بالای جدول باز می گردیم.

شفر ادامه داد: از نتیجه بازی و این شکست ناراحتم ولی از عملکرد تیمم راضی هستم.

وی در خصوص نحوه قضاوت داور همچنین گفت: نمی ‌خواهم در مورد داور حرف منفی بزنم ولی بعد از بازی آمد و گفت به خاطر اشتباهاتم عذرخواهی می ‌کنم، البته این مسائل گذشته و چیزی نیست ولی وقتی بازیکنی از محوطه بازی خارج می‌ شود و به بخش هواداران می ‌رود کارت زرد می‌ گیرد. امروز اشکان دژاگه نیز وارد قسمت هواداران شد و باید کارت زرد دوم را می گرفت.

وی با بیان اینکه دوست ندارم کسی از کلمه جنگ برای فوتبال استفاده کند، گفت: شاید در طول بازی، بازیکنی اشتباه کند و یا اشتباه نکند اما این موضوع دلیلی برای خشونت نیست. فوتبال برای خوشحالی است.

وی ادامه داد: ما ۲۰۰ هوادار امروز داشتیم و خیلی خوشحال بودم که آنها حضور داشتند، برای هواداران خوب نیست که فوتبال را به جنگ تشبیه کنیم.

شفر با اشاره به اینکه خوشحالم که تیم جدیدی را می‌ سازیم، ادامه داد: قبل از شروع فصل مدیران قبلی چند بازیکن را حفظ نکردند و چند بازیکن از تیم رفتند، ما باید تیم جدیدی را می ‌ساختیم و باید در نیم فصل تیم جدید بسازیم. هر شش ماه یک بار باید تیم جدیدی بسازم و این تیم جدید ما است و برای آینده شرایط خوبی داریم.

سرمربی استقلال درخصوص شانس ‌های قهرمانی این فصل از لیگ برتر گفت: تراکتورسازی، پرسپولیس، سپاهان، پدیده و استقلال بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند.

وی با بیان اینکه یک بازی عقب افتاده داریم و باید در آن پیروز شویم، ادامه داد: امیدوارم بازی بعد مقابل ذوب آهن و در بازی‌ های داخل خانه بهتر نتیجه بگیریم.

شفر در خصوص لیگ برتر ایران گفت: سطح فنی بازی‌ ها در ایران نسبت به سال ‌های گذشته بهتر شده و هر چه می‌ گذرد کیفیت بازی‌ ها بهتر می‌ شود.

شفر با اشاره به اینکه ما موقعیت داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم و باختیم، گفت: به خاطر گل دژاگه باختیم و البته موقعیت ‌های ما تبدیل به گل نشد. ما اشتباه کردیم و توپ به او رسید و دژاگه گل زد. پاسی که به اشکان دژاگه رسید به خاطر تغییر تاکتیک تیم حریف نبود و به خاطر اشتباهات بازیکنان ما بود.

وی همچنین در خصوص شجاعیان نیز گفت: او بعد از مدت ‌ها مصدومیت برگشته است و خیلی بازیکن خوب و باشخصیتی است. باید تمرینات بدنی را با مربی بدنساز انجام دهد تا در هفته ‌های آینده بهتر بیشتر به ما کمک کند.

شفر سپس افزود: ما اشتباهی داشتیم و بازی به سمت راست عوض شد و ما اشتباه کردیم. من اشکان را از آلمان می ‌شناسم. او بازیکن خوبی است، این را هم باید بگویم که در نیمه اول شانس گلزنی نداشتیم و در نیمه دوم با تغییراتی که لحاظ کردیم، موقعیت‌های گلزنی داشتیم ولی در نهایت گل نشد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین