|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۲۵۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰
شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در همه صحنه‌ها بدون دلیل بازیکنان ما را می‌زد.
 شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در همه صحنه‌ها بدون دلیل بازیکنان ما را می‌زد.

شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت و درگیرانه ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم. دست همه هواداران که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند درد نکند. امیدوارم پیروزی‌های‌مان ادامه داشته باشد و بتوانیم قهرمان شویم.

وی درباره درگیری خود با وحید نامداری، بازیکن استقلال خوزستان، گفت: من اگر قرار بود بچه‌دار شوم الان بچه‌ام هم‌سن او بود. اصلاً صحبتی با او نکردم و اگر هم بد دهنی کرده باشد، قطعاً جواب آن را خواهد شنید اگر می‌خواهد چیزی نشنود سعی کند بددهنی نکند. این بازیکن همه بازیکنان ما را بی‌دلیل می‌زد به کمک داور می‌گویم پای من را زده، اما او می‌گوید من ندیدم. دقیقاً مثل همان صحنه‌ای که بازیکن حریف صد در صد روی من خطا کرده اما داور به من کارت می‌دهد.

مدافع تیم پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: بعد هم می‌گویند داور اشتباه کرده است، مگر می‌شود در همه بازی‌ها داور اشتباه کند. لب من خون آمده داور به من می‌خندد. امروز داور پنالتی صد در صد ما روی علی‌ علیپور را نگرفت، آن از بازی با فولاد این هم از این بازی. الان داور به من کارت داده اگر من بازی هفته بعد هم کارت بگیرم و محروم شوم چه کسی جواب خواهد داد. یک سوال اگر شما جای من بودید و در آن صحنه مهاجم حریف توپ را تبدیل به گل می‌کرد، آیا به داور اعتراض نمی‌کردید. بعد می‌گویند فلان تیم حکومتی است، اگر ما حکومتی بودیم، فقط با ۳۰ درصد دریافتی بازی نمی‌کردیم و به عشق هواداران نمی‌دویدیم.

خلیل‌زاده در واکنش به این پرسش که برخی از هواداران سایر تیم‌های لیگ برتری همچنان پرچم ژاپن را به ورزشگاه می‌آورند، گفت: فکر کنم آنها ژاپن را دوست دارند. بهتر است به این کشور سفر کنند تا حداقل فینال آسیا را ببینند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین