|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۲۵۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰
دروازه‌بان کروات پرسپولیس در دومین بازی خود در جام حذفی بار دیگر موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد تا سرخپوشان راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شوند.
 دروازه‌بان کروات پرسپولیس در دومین بازی خود در جام حذفی بار دیگر موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد تا سرخپوشان راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شوند.

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ که با توجه به حضور علیرضا بیرانوند شانس کمتری برای حضور در دروازه سرخپوشان به دست می‌آورد، در جدال با سپیدرود با غیبت گلر ملی‌پوش بار دیگر درون دروازه قرار گرفت و موفق به کلین شیت شد.

او درباره نتیجه بازی و صعود از این مرحله گفت: شروع خوبی بعد از تعطیلات بود. ما این فصل به دنبال موفقیت‌های بیشتری هستیم و دستیابی به قهرمانی جام حذفی یکی از این هدف‌هاست. شانس زیادی برای خودمان متصور هستیم و حضور یک تیم دسته دومی نشان از غیرقابل پیش بینی بودن این رقابت دارد. با این حال ما دو رقیب بزرگ و قابل احترام دیگر هم داریم و هم پدیده و هم سپاهان نمایش موفقی در این فصل داشته‌اند.

دروازه‌بان پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: سپیدرود تیم قدرتمندی به همراه هوادارانش بود. آنها تلاش بالایی داشتند تا از امتیاز میزبانی خود سود ببرند. خوشحالم که توانستیم یک برد ارزشمند کسب کنیم و اکنون باید ادامه مسیر را دنبال کنیم. مسیری که اینبار می‌خواهیم در آن به قهرمانی دست یابیم.

بوژیدار درباره بازی خودش در این جدال و همچنین چند صحنه درگیری با بازیکنان حریف گفت: من همیشه برای رقابت آماده‌ام و هر وقت کادرفنی از من بخواهد برای تیم تلاش خواهم کرد. در مورد درگیری نیز چیز خاصی نبود و این بحث در جریان بازی شکل گرفت و هیچ مشکلی وجود نداشت. من بعد از بازی نیز از بازیکن آنها عذرخواهی کردم و مشکلی خاصی نبود.

دروازه بان کروات پرسپولیس درباره تقویت پرسپولیس در ادامه فصل گفت: ما همیشه خوش بین هستیم و برای بردهای بیشتر می‌جنگیم. یک هفته تمرین سخت را با جشن برد آخر هفته جشن می‌گیریم و این مسیری است که ما دنبال می‌کنیم. شرایط سختی را با توجه به قدرت دیگر تیم‌ها پیش رو داریم اما ما همیشه برای اثبات خودمان آماده هستیم. بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده‌اند و بعد از ماه های سختی که داشتیم این اتفاق به ما کمک خواهد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین