|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۴۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
مدت‌ها بود این چهار بانو به دلایل مختلف در زندان تحمل کیفر می‌کردند که امروز با تلاش خیرین و مدیر کل زندان‌های استان تهران و رئیس کل دادگستری استان تهران شاهد آغاز مراحل آزادی آنها از زندان و بازگشت‌شان به آغوش خانواده‌هایشان هستیم.
 آیین رهایی ۴ نفر از محکومان به قصاص نفس صبح امروز با حضور رئیس شورای حل اختلاف استان تهران، محبی مدیر کل زندان‌های استان تهران و برخی خیرین در ندامتگاه شهر ری برگزار شد.

عباسعلی دریانی در مراسم رهایی ۴ نفر از بانوان محکوم به قصاص نفس اظهار کرد: امروز با همت خیرین شاهد رهایی این تعداد از زندانیان محکوم به قصاص نفس از ندامتگاه شهرری هستیم.

وی افزود: مدت‌ها بود این چهار بانو به دلایل مختلف در زندان تحمل کیفر می‌کردند که امروز با تلاش خیرین و مدیر کل زندان‌های استان تهران و رئیس کل دادگستری استان تهران شاهد آغاز مراحل آزادی آنها از زندان و بازگشت‌شان به آغوش خانواده‌هایشان هستیم.

دریانی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان را آزاد کنیم.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران یادآور شد: امیدواریم با ورود به ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم تا پایان سال ۱۸ زندانی محکوم به جرایم عمدی را از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان باز گردانیم.

وی گفت: ان‌شاءالله روزی برسد که زندانی محکوم مالی در زندان‌ها نداشته باشیم و تمام اهتمام سازمان زندان‌ها مصروف به زندانیانی باشد که برای جامعه خطرناک هستند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین