|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۴۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
ما همواره هرگونه اقدامات تروریستی را قاطعانه محکوم و بر موضعمان در این خصوص تاکید می‌کنیم. ما بر همبستگی‌مان با تلاش‌های رهبری به خاطر برقراری ثبات تاکید و از تمامی گام‌های قاطعانه برای مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی حمایت می‌کنیم.
 وزارت خارج روسیه به شهروندانش در مصر هشدار داد که از مناطقی که خطرات تروریستی در آن زیاد است، اجتناب کنند.

وزارت خارجه مصر پس از حمله تروریستی اخیر در مصر که اتوبوس توریست‌ها را هدف قرار داد و منجر به کشته و مجروح شدن چندین گردشگر خارجی (ویتنامی) شد، به شهروندانش در مصر هشدار داد که هوشیار باشند و از مناطقی که خطرات تروریستی در آن زیاد است، اجتناب کنند.

وزارت خارجه روسیه به خانواده قربانبان انفجار تروریستی که عصر جمعه در مصر رخ داد، تسلیت گفت و برای زخمی شدگان بهبودی هرچه سریعتر را آرزو کرد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: ما همواره هرگونه اقدامات تروریستی را قاطعانه محکوم و بر موضعمان در این خصوص تاکید می‌کنیم. ما بر همبستگی‌مان با تلاش‌های رهبری به خاطر برقراری ثبات تاکید و از تمامی گام‌های قاطعانه برای مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی حمایت می‌کنیم.

پیشتر منابعی در مصر  از انفجار بمبی بر سر راه اتوبوس حامل گردشگران ویتنامی در نزدیکی اهرام ثلاثه مصر  که دست‌کم سه کشته و ۱۱ زخمی بر جای گذاشت، خبر دادند.

بر اساس گزارش وزارت کشور مصر، این بمب داخل دیواری نزدیکی اهرام ثلاثه کار گذاشته شده بود که انفجار آن به کشته شدن دو گردشگر ویتنامی و راهنمای مصری تور انجامید.

دو شهروند مصری از جمله راننده اتوبوس، در میان زخمی‌ها هستند و بقیه آن‌ها شهروندان ویتنام اعلام شده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین