|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۳۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
حاکمان غرب حتی در مسیحی بودن خود هم دروغ می‌گویند و از آموزه‌های دین خود هم تبعیت نمی کنند و با این شرایط قابل اعتماد نیستند.
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کسانی که شیفتگان دنیای غرب هستند و به دنبال مذاکره و راضی کردن آمریکا و غرب‌اند، از ما نیستند و غیرخودی محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان طی سخنانی در نخستین کنگره سراسری جامعه اسلامی مدیران با بیان اینکه جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و ابرقدرت بودن است، گفت: برخلاف آنکه همه قدرت‌ها در مقابل ایران هستند اما اراده جمهوری اسلامی بر اراده همه آنان پیروز می‌شود.

وی افزود: بالغ بر ٨٠ کشور در سوریه جمع شدند تا هسته مقاومت را از بین ببرند اما سرانجام اراده جمهوری اسلامی بر دشمنان اسلام پیروز شد.

رئیس شورای مرکزی جمنا با طرح این پرسش که چرا ما در اوج قدرت و اقتدار، در عرصه اقتصادی و فرهنگی دارای گرفتاری هایی هستیم؟ تاکید کرد: در عرصه‌ای که بیانات ولایت را شنیده‌ایم و پیرو ایشان بوده‌ایم، پیروزی از آنِ ماست و در هر عرصه‌ای که سخن ولایت شنیده نشده، عرصه بیچارگی‌مان شده و تجربه تاریخی مؤید این مسئله مهم است.

وی افزود: بر این اساس ما باید از رهبر انقلاب تبعیت کامل داشته باشیم تا از مشکلات عبور کنیم و بدانیم کسانی که از قرآن و آموزه های اسلامی گسسته شده‌اند، شیفتگان دنیای غرب هستند که به دنبال مذاکره و راضی کردن آمریکا و غرب‌اند و از ما نیستند و غیرخودی محسوب می‌شوند.

رحیمیان افزود: حاکمان غرب حتی در مسیحی بودن خود هم دروغ می‌گویند و از آموزه‌های دین خود هم تبعیت نمی کنند و با این شرایط قابل اعتماد نیستند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر بخواهیم جمهوری اسلامی در ایران باقی بماند، مستلزم این است که ما مسئولان در درجه اول اسلام را بشناسیم و به آن پایبند باشیم؛ چرا که محصول رشادت شهدا از ابتدای اسلام تاکنون است و پشت پا زدن به جمهوری اسلامی، پشت پا زدن به اسلام و رشادت‌های ائمه (ع) و همه شهدای اسلام است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین