|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۲۳۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش استحقاق حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته است.
 سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش استحقاق حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل السد و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: دو مسئله تعیین کننده بود. ابتدا بازیکنان که با قلبشان بازی کردند، واقعا استحقاق فینال را داشتند و دوم هواداران که وقتی یک بر صفر عقب افتادیم، حمایت خود را ادامه دادند تا به نتیجه برسیم. اگر صعود نمی‌کردیم بخاطر هواداران و بازیکنان ناراحت می‌شدم. کاغذی که اینجا آوردم برای فینال لیگ قهرمانان است. بازیکنانم با نظم بودند و احساساتشان را کنترل کردند.

او افزود:  به بازیکنانم می‌گویم که در انتهای بازی باید سردرد بگیرید نه پا درد و در انتها مزدشان را گرفتند. بیرانوند فوق‌العاده بود و همه در نیمه نهایی باید خوب بازی می‌کردند. از هواداران ممنونم و نشان دادیم که بخاطر آن‌ها بازی می‌کنیم. از همه کسانی که ما را کمک کردند ممنونم. کسانی که باعث شدند ما به موفقیت برسیم. به بیرانوند تبریک می‌گویم اما ناعادلانه‌است اگر به بقیه بازیکنان دیگر تبریک نگویم.

برانکو اضافه کرد: السد تیم عالی‌ای بود و در تیم خود بازیکنانی مثل ژاوی و گابی را دارد که زمانی بهترین بازیکن دنیا بودند. اگر درباره آمار صحبت کنیم، فرانسه قهرمان جهان شد اما در آمار از میانگین پایین‌تر بودند. آمار نسبی است. السد شانس گل داشت درست مثل ما. این فوتبال است و ما با لیاقت به فینال می‌رویم و در هر دو بازی نتیجه بهتری گرفتیم.

وی درپاسخ به این سوال که به نظرش بهتر است پرسپولیس با نماینده کره در فینال روبه‌رو شود یا ژاپن، اظهار کرد: فرقی نمی‌کند به چه تیمی بخوریم زیرا هر چهار تیم این مرحله لایق فینال هستند. سبک این دو تیم شبیه هم است اما برای ما فرقی ندارد و تنها باید بهتر از این مرحله باشیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا چهار سال پیش که به پرسپولیس آمد، تصور می‌کرده با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، گفت: چهار سال پیش من قراردادی امضا کردم که در آن بندی بود که پاداش ویژه‌ای برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به من تعلق می‌گیرد. فکر کنم همین جواب کافی باشد. به بازیکنانم اطمینان داشتم و الآن خوشحالم که در فینال آسیا هستیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین