|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۳۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
وی تاکید کرد که حمله به فرودگاه دبی، دارای عواقب اقتصادی منفی برای متجاوزان است و آنها را به زودی مجبور به تفکر جهت پایان دادن به حمله های خود به مردم یمن می اندازد.
'عزیز راشد' معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تاکید بر اینکه دومین حمله به فرودگاه بین المللی دبی، آخرین حمله نخواهد بود، افزود: پهپاد نیروی هوایی ما توانسته با پیمودن مسافت طولانی، سامانه دفاع هوایی امارات را نقض کند.

راشد در گفت و گو با شبکه 'المیادین' با بیان این مطلب که حمله صبح امروز (یکشنبه) پهپاد ارتش یمن به فرودگاه دبی، دومین حمله در یک ماه گذشته بود، افزود: در مراحل بعدی، حملات بسیار دردناک تری به متجاوزان صورت خواهد گرفت.

وی فرودگاه دبی را گذرگاه عبور مزدوران و انتقال سلاح به متجاوزان یمن دانست.

وی تاکید کرد که حمله به فرودگاه دبی، دارای عواقب اقتصادی منفی برای متجاوزان است و آنها را به زودی مجبور به تفکر جهت پایان دادن به حمله های خود به مردم یمن می اندازد.

راشد تاکید کرد که یگان موشکی ارتش یمن ، توان حمله به چندین فرودگاه و اماکن حیاتی که تاکنون نام آنها را اعلام نکرده ایم، به صورت همزمان دارد.

وی مرحله بعدی حملات را بسیار شدیدتر برای متجاوزان به یمن دانست و افزود: توسعه پهپادها و بالابردن توان نیروی دریایی یمن را برای پاسخگویی به جنایات دشمنان ادامه خواهیم داد.

در همین حال، یک مقام نظامی یمن امروز از خسارات زیاد وارد شده به گارد ساحلی عربستان و در آتش سوختن چندین قایق سعودی در بندر 'جیزان' خبر داد.

'محمد عبدالسلام' سخنگوی 'جنبش انصارالله' نیز در خصوص حمله پهپادی نیروی هوایی یمن به فرودگاه دبی گفت: به رغم مخفی کاری مقامات اماراتی و در صورت تداوم تجاوز آنها به یمن ، این کشور به زودی مجبور خواهند شد خسارات بیشتری متحمل شود.

عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت یمن، شمار شهدای یمن بر اثر حملات ائتلاف سعودی از 26 مارس 2015 (6 فروردین 94) تاکنون بالغ بر بیش از 16 هزار تن اعلام شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین