|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۳۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
قصد توجیه نداریم و هوادارانمان را همواره صاحب حق می‌دانیم. حالا هم زندگی ادامه دارد، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان فصل بعد را پیش رو داریم و در کنار هواداران عزیزمان با تمام قدرت در هر ۳ جبهه میجنگیم. حمایت‌های شما بی‌نظیر است و چشم امیدمان در ادامه این مسیر سخت، همچنان به شما است. استقلال با هوادارانش معنا پیدا می‌کند.
 باشگاه استقلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

 سایت باشگاه استقلال نوشت:لیگ قهرمانان امسال برایمان به پایان رسید و شرمنده هوادارانمان شدیم. هوادارانی که بهترین هستند و‌ شایسته بهترین ها.  ۱۰ نفره و ۹ نفره جنگیدیم اما با سری بالا از لیگ قهرمانان کنار رفتیم، گل آفساید خوردیم، پنالتی مان دیده نشد، مصدومیت داشتیم و اتفاقات مختلفی دست به دست هم داد و بدشانسی هم گریبانگیرمان شد.

این  سایت در ادامه  نوشت: قصد توجیه نداریم و هوادارانمان را همواره صاحب حق می‌دانیم. حالا هم زندگی ادامه دارد، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان فصل بعد را پیش رو داریم و در کنار هواداران عزیزمان با تمام قدرت در هر ۳ جبهه میجنگیم. حمایت‌های شما بی‌نظیر است و چشم امیدمان در ادامه این مسیر سخت، همچنان به شما است. استقلال با هوادارانش معنا پیدا می‌کند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین