|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۲۲۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
سرمربی تراکتورسازی درباره درگیری با اشکان دژاگه پس از تعویض دوباره این بازیکن توضیح داد: زمانی که یک بازیکن بزرگ تعویض می‌شود، مشخص است که نباید خوشحال باشد. من اشکان را درک می‌کنم که از تعویضش راضی نبود.
 سرمربی تراکتورسازی می‌گوید بازی دادنش به دژاگه و شجاعی مقابل صنعت نفت آبادان اشتباه بوده است.

 تراکتورسازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی درحالی که تا دقیقه ۹۰ از صنعت نفت آبادان پیش بود نتوانست برتری‌اش را حفظ کند و با رفتن بازی به ضربات پنالتی، در این دیدار شکست خورد و از دور رقابت‌های جام حذفی حذف شد.

جان توشاک سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: امروز عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم بازی را ببریم. ما ۳ بر یک جلو بودیم. پس از نتیجه ۳ بر یک تغییراتی در تیم ایجاد کردیم و دو بازیکن ملی‌پوشم یعنی مسعود شجاعی و دژاگه را وارد زمین کردم. به نظرم این یک اشتباه بود و بازی را از دست دادیم. ما حتی نتوانستیم با این دو بازیکن بازی را تمام کنیم.

او افزود: مسعود شجاعی از داور دیدار کارت قرمز گرفت و اشکان دژاگه به خاطر اینکه فکر کردم شرایط بازی را ندارد، تعویض شد. در این شرایط خیلی سخت بود که با ۱۰ نفر بازی را ادامه دهیم. در آخر به تیم حریف تبریک می‌گویم ولی برای ما این نتیجه ناامید کننده بود.

سرمربی تراکتورسازی درباره درگیری با اشکان دژاگه پس از تعویض دوباره این بازیکن توضیح داد: زمانی که یک بازیکن بزرگ تعویض می‌شود، مشخص است که نباید خوشحال باشد. من اشکان را درک می‌کنم که از تعویضش راضی نبود.

توشاک در ادامه درباره ضربه پنالتی که علی عبدالله زاده بازیکن خوزستانی تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان از دست داد اظهار کرد: ما ۵ نفر را انتخاب کردیم که ضربه پنالتی بزنند ولی به نظرم مهم نیست که چه کسی پنالتی را خراب کرده است. پنالتی مانند شرط‌بندی است. مهم‌ترین مساله در پنالتی دروازه‌بان است. بعضی‌ها شاید دوست نداشته باشند پنالتی بزنند. از نظر من اینکه در ضربات پنالتی مقابل صنعت نفت شکست خوردیم نگران کننده نیست. مساله نگران کننده این است که ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم در بازی پیروز باشیم اما زمانی که دو بازیکن بین‌المللی به بازی آمدند به مشکل خوردیم. ما اشتباه کردیم که وقتی این دو بازیکن دو هفته در کنار تیم‌مان نبودند به بازی آوردیم. ما درباره دو بازیکنی صحبت می‌کنیم که بسیار باتجربه هستند.

او افزود: یکی از آن‌ها اخراج شد و دیگری هم تعویض شد. اشکان انتظاراتی که ما داشتیم را برآورده نکرد. ما امروز دو اشتباه کردیم و بازی را به حریف دادیم. من از هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تراکتورسازی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا بازیکنانی که این تیم جذب کرده کیفیت خوبی دارند یا در سال‌های آخر فوتبالشان به سر می‌برند گفت: مردم می‌توانند بازی را ببینند و درباره بازیکنان نظر بدهند اما در نهایت من تصمیم می‌گیرم که چه کسی بازی کند. بعضی اوقات مربیان تصمیماتی می‌گیرند که برعکس جواب می‌دهد. من تصمیم گرفتم که بازی را بدون شجاعی و دژآگه آغاز کنم. این تصمیم درست من بود. من فکر کردم که زمانی که جلو هستیم با آوردن دو بازیکن باتجربه صنعت نفت را کنترل می‌کنیم اما این تصمیم اشتباه من بود.

توشاک در پاسخ به این سوال که آیا با اشکان دژاگه به خاطر درگیری که با سرمربی تیم داشت برخورد انضباطی می‌شود تصریح کرد: من دوست ندارم با بازیکنم برخوردی بکنم. وقتی بازیکنی را تعویض می‌کنیم نباید انتظار داشته باشید که بخندد.

او در پایان درباره آخرین وضعیت مذاکره با رامین رضاییان گفت: من نمی‌دانم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین