|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: خو‌شبختا‌نه در هر پست بهترین استعدادها را در اردو داریم و با آنها کار می‌کنیم تا برای سال 2018 به تیم ملی بزرگسال کمک کند.

محمد وکیلی اظهار کرد: تاکنون 10 دوره اردوی آمادگی برای تیم نوجوانان داشتیم. البته ترکیب اصلی تیم همان 19 نفری هستند که از قبل هم بودند. یکی، دو نفر از این ترکیب جابجا شدند. این تیم پتانسیل زیادی دارد مطمئنا آنها می‌توانند برای سال‌های آینده پشتوانه‌های خوبی برای تیم ملی بزرگسال باشد.

وی افزود: برای این حرف استدلال دارم. میانگین قدی تیم نوجوانان 197.5 است. بلندترین بازیکنان ما دو متر و پنج سانتیمتر قد دارند. دریافت کننده‌های بلند زن قد بلندی داریم که در صورت آمادگی خیلی زود می‌توانند به تیم ملی ملحق شوند. ما برای سال‌های 2018 الی 2020 بازیکن می‌سازیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: نسبت به دوره‌های قبل تیم فعلی کمترین زمان را برای تمرین و آمادگی شرکت در مسابقات آسیایی دارد. ما تنها چهار ماه تمرین مستمر داشتیم. زمانی که ست کوویچ سرمربی تیم ملی بود تیم نوجوانان حدود 9 ماه تمرین کرد. ما شبانه روزی برای موفقیت تیم ملی نوجوانان تلاش کردیم. حدود ساعت 21 در آکادمی ملی المپیک تمرین می‌کردیم. وزیر آمدو از نزدیک تیم را دید. تعجب کرد که این نوجوانان با چه جدیتی تمرین می‌کنند. این بازیکنان اگر حمایت شوند قطعا در آینده والیبال ایران مسیر رو به رشد خود را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به حریفان ایران در مسابقات آسیایی گفت: قطر و بحرین حریفان اصلی ایران در دور مقدماتی هستند. در دور بعد هم احتمالا به کره جنوبی یا ژاپن می خوریم. باید همه مسابقات را پیروز شویم. البته شناخت زیادی از حریفان خود نداریم. زیرا تغییرات در رده سنی نوجوانان زیاد است. با این حال با نگاه آینده سازی برای پیروزی هم تلاش می‌کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین