|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۲۲۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
ما از همه اعضای کابینه و وزیران‌مان حمایت می‌کنیم، رئیس‌جمهور هر لحظه‌ای که فکر کند نمی‌تواند با یکی از اعضای هیات دولت و کابینه کار کند، با کسی تعارف ندارد و با او خداحافظی می‌کند.
 رئیس دفتر ریاست‌جمهوری تاکید کرد: رئیس‌جمهور هر لحظه‌ای که فکر کند نمی‌تواند با یکی از اعضای هیات دولت و کابینه کار کند، با کسی تعارف ندارد و با او خداحافظی می‌کند.

سید محمود واعظی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که حسین مقصودی نماینده سبزوار مدعی شده است که دولت خود خواستار استیضاح علی ربیعی بوده و دولت از وزیر کار حمایت کافی نکرده است؟ گفت: هر کسی این حرف را زده، سخن بی‌ربطی را گفته است؛ چه آقای مقصودی باشد و چه هر کس دیگری.

وی با بیان اینکه ما از همه اعضای کابینه و وزیران‌مان حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: رئیس‌جمهور هر لحظه‌ای که فکر کند نمی‌تواند با یکی از اعضای هیات دولت و کابینه کار کند، با کسی تعارف ندارد و با او خداحافظی می‌کند.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: اگر دولت نمی‌خواست که آقای ربیعی وزیر باقی بماند و می‌خواست ایشان بیفتد، آقای جهانگیری را به عنوان نماینده عالی دولت به همراه تعدادی از وزرا در میانه جلسه هیات وزیران به مجلس نمی‌فرستاد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین