|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶
کد خبر: ۲۲۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
در یکی دو روز گذشته خبر‌هایی مبنی بر شکایت وزارت ورزش و جوانان از یک مدیربرنامه ایرانی مطرح شده است.
در یکی دو روز گذشته خبر‌هایی مبنی بر شکایت وزارت ورزش و جوانان از یک مدیربرنامه ایرانی مطرح شده است.

به گزارش میزان، در یکی دو روز گذشته خبر‌هایی مبنی بر شکایت وزارت ورزش و جوانان از یک مدیربرنامه ایرانی مطرح شده است. این شخص در ترکیه زندگی می‌کند. شخصی که حدود یک ماه پیش رضا افتخاری و پندار توفیقی مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال جهت مذاکره با تیام با او صحبت کردند.

مدیران باشگاه با تیام در استانبول قرار ملاقات می‌گذارند اما سر قرار این مدیربرنامه حاضر می‌شنود و این شخص هم تصویری از مذاکره استقلالی‌ها با خودش را در صحفه شخصی‌اش می‌گذارد. پس از آن تیام به مسئولان استقلال اعلام کرد که او مدیربرنامه ایرانی ندارد (بعد‌ها عنوان شد که این شخص سر تیام را کلاه گذاشته است). مدیران استقلال سپس متوجه شدند که این شخص به دلیل پرونده‌ای که دارد اگر به ایران بیاید، دستگیر می‌شود.

پس از گذشت زمان، به یکباره فعالیت این مدیربرنامه که حتی مشخص نیست آیا ایجنت رسمی است یا نه، در صفحات مجازی بیشتر شد و حتی فایل صوتی صحبت‌های توفیقی را منتشر کرد. این مسئله باعث ناراحتی مدیران استقلال شد، چون آنها مدعی بودند تصورشان از یک مدیربرنامه شخصی است که با تیام کار می‌کند، نه کسی که واقعا هیچ کاره است.

با تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و همچنین اوضاع نابسمان این تیم در نقل و انتقالات، این مدیربرنامه اقدام به پخش کردن شماره تلفن وزیر ورزش، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش، افتخاری مدیرعامل استقلال و همچنین پسر وزیر ورزش کرد. او در اقدامی عجیب‌تر آدرس منزل سلطانی‌فر وزیر ورزش را هم منتشر کرد. همین مسئله کافی بود تا وزارت ورزش از این شخص شکایت کند.

این شخص کسی است که سال گذشته به راحتی در اردوی استقلال هم رفت و آمد داشت و مشخص نیست به چه دلیل دست به چنین اقداماتی زده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین