|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۲۲۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون اصل ۹۰ که قرار بود با حضور پنج تیم زیرمجموعه کمیته بررسی سانحه هواپیمای تهران ـ یاسوج برگزار شود، به دلیل عدم حضور سه تیم از زیرمجموعه این کمیته تشکیل نشد.
 یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان کمیته بررسی سانحه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج علیرغم دعوت قبلی در نشست امروز این کمیسیون حاضر نشدند.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون اصل ۹۰ که قرار بود با حضور پنج تیم زیرمجموعه کمیته بررسی سانحه هواپیمای تهران ـ یاسوج برگزار شود، به دلیل عدم حضور سه تیم از زیرمجموعه این کمیته تشکیل نشد.

وی با بیان اینکه عدم حضور مدعوین کمیسیون اصل ۹۰ در نشست این کمیسیون تخلف از قانون است، اظهار کرد: متاسفانه سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها در جریان بررسی سانحه هواپیمای تهران ـ یاسوج همکاری ضعیفی با کمیسیون اصل ۹۰ داشتند و علیرغم اینکه چندین بار با آنها مکاتبه شده به موقع پاسخگو نبودند یا پاسخ‌های غیرمرتبط ارائه کردند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم همکاری تیم بررسی سانحه هواپیمای تهران ـ یاسوج با کمیسیون اصل ۹۰ موجب ایجاد ظن عدم بی‌طرفی این تیم می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه این عدم همکاری شک و شبهه ایجاد می‌کند که ممکن است نهایتا گزارش عادلانه‌ای از سوی این کمیته ارائه نشود.

پارسایی با اشاره به دستور وزیر راه در اردیبهشت ماه برای تسریع در پاسخگویی به مکاتبات کمیسیون اصل ۹۰، اضافه کرد: قرار است این نشست روز سه‌شنبه با حضور گروه‌های دیگر برگزار شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین