|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۲۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
تیم ملی انگلیس باید در مرحله نیمه نهایی جام جهانی روسیه به مصاف کرواسی برود. حضور جوردن هندرسون در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که او در بازی برابر سوئد دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای خود شده است.
جوردن هندرسون امیدوار است مصدومیت همسترینگ او جدی نباشد و او بتواند در بازی برابر کرواسی به میدان برود.

 به نقل از دیلی میل، تیم ملی انگلیس باید در مرحله نیمه نهایی جام جهانی روسیه به مصاف کرواسی برود. حضور جوردن هندرسون در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که او در بازی برابر سوئد دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای خود شده است.

جوردن هندرسون ۲۸ ساله درباره شرایط خود گفت: در بازی با سوئد کمی درد در پای خودم حس کردم و به همین خاطر اواخر بازی تعویض شدم. دقیق نمی‌دانم ولی من امیدوار هستم بتوانم خودم را برای بازی با کرواسی در نیمه نهایی آماده کنم. خیلی مصدومیت من حاد نیست و فکر کنم بتوانم در این دیدار به میدان بروم.

تیم ملی انگلیس بعد از ۲۸ سال توانست راهی نیمه نهایی جام جهانی شود و حالا امیدوار است با کنار زدن کرواسی به افتخاری بزرگ دست یابد و برای اولین بار بعد از سال ۱۹۶۶ به فینال جام جهانی راه یابد. در دیگر دیدار این مرحله فرانسه از مدعیان قهرمانی باید به مصاف بلژیک برود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین