کد خبر: ۲۱۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
بیش از 50 درصد از کاربرانِ شرکت‌کننده در یک نظرسنجی اعلام کردند پس از آپدیت ویندوز 10 (آپدیت آوریل) دچار مشکل شده‌اند.
 بیش از 50 درصد از کاربرانِ شرکت‌کننده در یک نظرسنجی اعلام کردند پس از آپدیت ویندوز 10 (آپدیت آوریل) دچار مشکل شده‌اند.

بیش از 1100 نفر در نظرسنجی Which شرکت کرده و بیش از نیمی از آن‌ها از جدیدترین آپدیت ویندوز 10 ابراز نارضایتی کردند.

بیش از 21 درصد اعلام کردند پس از آپدیت، اپلیکیشن‌ها به‌درستی اجرانشده و ازکارافتاده‌اند.
16 درصد نیز اعلام کردند پس از آپدیت دچار مشکلات سخت‌افزاری شده‌اند.
کُندی پس از به‌روزرسانی، بوت نشدن سیستم؛ از دیگر مشکلات رایجی است که پس از آپدیت اخیر، کاربران از آن شکایت دارند.
46 درصد از کاربرانی که سیستم‌شان پس از آپدیت دچار مشکل شده، اعلام کردند که به‌طور متوسط 67 پوند معادل 90 دلار برای تعمیر پرداخت کردند.

سازمان‌های ناظر بر محتوای دیجیتال باهدف حمایت از مشتری، معتقدند سیستم‌عاملی مانند ویندوز به‌مانند یک کالا محسوب شده و مایکروسافت باید در قبال خرابی سیستم‌عامل به مشتریان خدمات رایگان برای تعمیر ارائه دهد.

اگر اروپایی‌ها بتوانند این موضوع را بقبولانند که سیستم‌عامل مایکروسافت یک کالا است، قادر خواهند بود از قانون خدمات پس از فروش استفاده کرده و حتی مایکروسافت را مجبور کنند تا در قبال خرابی سیستم‌عامل پس از نصب، پول مشتریان را پی دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین