|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۱
کد خبر: ۲۱۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مهدی پاشازاده یک روز پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ترکیه به همراه علی دایی در کمپ باشگاه بشیکتاش که محل تمرین تیم ملی است، حضور پیدا کردند تا حمایتشان را از تیم ملی در راه آماده‌سازی برای جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه نشان داده باشند.
 ملی‌پوش تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ معتقد است ایران در جام‌جهانی بسیار بهتر از دیدارهای تدارکاتی‌که پشت سر گذاشته، ظاهر می‌شود و نباید به عملکرد تیم ملی به خصوص در خط دفاعی توجه کرد چون بازیکنان در پست‌های تخصصی‌شان بازی نکردند.

 مهدی پاشازاده یک روز پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ترکیه به همراه علی دایی در کمپ باشگاه بشیکتاش که محل تمرین تیم ملی است، حضور پیدا کردند تا حمایتشان را از تیم ملی در راه آماده‌سازی برای جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه نشان داده باشند.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با ایسنا از تجربه حضور در تمرین تیم ملی و ارزیابی‌اش راجع به روحیه بازیکنان و شرایط تیم در آستانه حضور در جام جهانی می‌گوید: من تنها در یک جلسه تمرین تیم ملی حضور پیدا کردم و جو خوبی را در تیم دیدم. البته با حضور یکی دو جلسه‌ای در تمرین یک تیم نمی‌توان شرایط را ارزیابی کرد اما ملی‌پوشان تمرینات خوبی را پیگیری می‌کردند. من امیدوارم که تیم ملی در تمرین‌های پایانی خود به آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی برسد و بتواند حضور خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد.

ملی‌پوش سابق ایران درباره عملکرد خط دفاعی تیم ملی که انتقاداتی را به خصوص راجع به روزبه چشمی به همراه داشت و فشار عدم حضور سید جلال حسینی و وریا غفوری را روی مدافعان کنونی تیم ایجاد کرد، توضیح داد: این اتفاق در همه جای دنیا رخ می‌دهد. سرمربی تیم ملی آرژانتین هم مائورو ایکاردی که امسال ۲۸ گل برای اینتر به ثمر رساند را به تیمش دعوت نکرد. به نظرم این که انتقادات و صحبت از سید جلال حسینی یا وریا غفوری روی بازیکنان تاثیرگذار است یا خیر را باید از خود ملی‌پوشان پرسید. شاید تعدادی از انتخاب‌ها اشتباه باشد اما کاری است که شده و باید به آن احترام گذاشت.

او همچنین درباره دیدارهای تدارکاتی تیم‌ملی تصریح کرد: بازی با ترکیه، بازی‌ای نبود که بتوان با مشاهده آن تیم ملی را ارزیابی کرد. کی‌روش در این بازی از بازیکنان در پست‌های خودشان استفاده نکرده بود. این اتفاق در دوره ملی‌پوشی خودم هم رخ داد. در بازی مقابل رم که هفت گل دریافت کردیم، ایویچ از من و باقی بازیکنان در پست‌های خودمان استفاده نکرد. مطمئنا تیم ما مقابل ترکیه تیم اصلی ایران نبود و قطعا نمایش بهتری در جام‌جهانی از تیم ملی شاهد خواهیم بود. خیلی هم نباید مته به خشخاش زد. کی‌روش در بازی‌های تدارکاتی بیشتر تلاش کرده تا دستش برای رقبا رو نشود و از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی‌شان استفاده کرد.

تیم ملی در راه آماده‌سازی برای جام‌جهانی روسیه، چند بازی تدارکاتی داشت که تعدادی از آن‌ها مانند دیدار مقابل یونان، لیبی و کوزوو به دلایل مختلف لغو شد تا ملی‌پوشان تنها با دیدار مقابل ترکیه عازم روسیه شوند. همچنین شاگردان کارلوس کی‌روش یک دیدار تدارکاتی هم مقابل لیتوانی تیم 133 رنکینگ فیفا در مسکو برگزار کرد. پاشازاده راجع به لغو این دیدارها اظهار کرد: پس از لغو دیدار مقابل یونان، قرار شد با کوزوو بازی کنیم که قطعا این دیدار نمی‌توانست بازدهی دیدار مقابل یونان را داشته باشد. مطمئنا هرچه تیم مقابل ما قوی‌تر باشد برای ما بهتر است و باعث می‌شود تا نقاط ضعفمان زودتر آشکار شود. متاسفانه مشکلات سیاسی همواره کار دست ما می‌دهد و باعث می‌شود نتوانیم با تیم‌های قدرتمند دیدار دوستانه برگزار کنیم.

کارلوس کی‌روش پیش از جام‌جهانی 2018 روسیه در گفت‌وگو با رویترز از جدایی‌اش از تیم‌ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد. پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود این خبر پس از جام جهانی اعلام شود، گفت: بهتر بود این خبر الان گفته نشود ولی هرکس زندگی خودش را دارد و می‌تواند اظهار نظر کند. کی‌روش هم مختار بود هر زمان که بخواهد این خبر را اعلام کند که ترجیح داد پیش از جام جهانی آن را اعلام کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین