|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۲۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کسانی که می توانند از مردم فلسطین دفاع کنند، خود فلسطینی ها هستند.
اسماعیل کوثری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آنکه امروز فلسطینی ها به مایحتاج زندگی، سلاح و امکانات احتیاج دارند، افزود: باید امکانات و تجهیزات نظامی کافی به دست فلسطینی ها برسد تا جبهه ای متحد و مقاوم در برابر رژیم اشغالگر قدس و حامیانشان شکل بگیرد.

وی ادامه داد: مسلح کردن فلسطینی ها امروز یک استراتژی و سیاست کلان است که توسط رهبر معظم انقلاب مشخص شده، چرا که این سیاست نقش موثری در جلوگیری از نسل کشی فلسطینی ها توسط صهیونیست ها خواهد داشت.

کوثری یادآور شد: صهیونیست ها هم اکنون اوضاع خوبی ندارند و از هر جهت تحت فشار قرار گرفته اند بنابراین حامیان آنها مثل آمریکا، انگلیس و فرانسه به دنبال آتش بسی آبرومندانه برای این رژیم خونخوار هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: امروز برگ برنده در دست حماس است و امیدواریم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، پیروزی نهایی و سرنوشت سازی را رقم بزند.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و موضع بعضی از کشورهای اسلامی در برابر کشتار مردم بیدفاع غزه، یادآور شد: هرچند از آمریکا، انگلیس و فرانسه انتظار حمایت از مردم غزه را نمی توان داشت، اما انتظار است که کشورهای اسلامی حداقل تعصبات خود را نسبت به این فجایع دردناک نشان دهند.

کوثری در واکنش به ممانعت از تظاهرات مردم فرانسه در حمایت از مردم غزه، گفت: این گونه برخوردهای نفاق گونه مسوولین فرانسه امروز بیش از پیش بر همه نمایان شده که آنها به همراه آمریکا و انگلیس از صهیونیست ها حمایت می کنند و حتی حاضرند در حمایت از از رژیم وحشی صهیونیست با مردم خود برخورد کنند.

وی گفت: این گونه رفتارها و عکس العمل ها نشان دهنده شعارهای دروغین آزادی بیان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: آمریکا، انگلیس و فرانسه در طول تاریخ نشان دادند که حامی زورگویان جهان هستند اما به دلیل رسانه های قدرتمندی که در اختیار دارند، افکار عمومی را فریب می دهند.

کوثری اضافه کرد: در ظاهر نشان می دهند که مدافع مظلومین هستند اما امروز اینها با حمایت علنی خود از جنایت های اسرائیل، منفورترین دولتمردان در نزد افکار عمومی هستند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین