|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۲۰۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
خسرو حیدری بازیکن تیم استقلال تهران هم در این نشست خبری، حضور تماشاچیان در دیدار رفت برابر العین را یادآور شد که بدون حضور هواداران پیروزی آبی پوشان برابر العین غیر ممکن بود .هرچند در دیدار فردا چند مصدوم داریم اما امیدوارم که هواداران اول 13 را به در کنند و سپس به ورزشگاه بیایند.
  سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بر حضور پررنگ تماشاگران در دیدار فردا - دوشنبه - برابر الریان قطر در ورزشگاه آزادی تهران تاکید کرد و گفت که در این بازی باید برنده از زمین خارج شویم.

 وینفرد شفر روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دور برگشت تیم های الریان قطر و استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگاران، این بازی را مهم توصیف و اظهار امیدواری کرد که فردا شاهد حضور زیاد هواداران در ورزشگاه آزادی تهران باشیم.

وی ادامه داد: حضور هواداران تیم استقلال در دیدار این تیم برابر العین در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بسیار خاطر انگیز بود که امیدواریم این بار هم مانند گذشته، هواداران تیم را همراهی کنند.
سرمربی تیم استقلال تهران اظهار کرد : آبی پوشان سال جدید را با پیروزی برابر نفت تهران آغاز کردند و در واقع با این روحیه، فردا در ورزشگاه آزادی برابر تیم الریان قطر ظاهر خواهیم شد.

شفر اضافه کرد که در دیدار فردا ۱۲ بازیکن داریم که تماشاگران هم یک بازیکن محسوب می شوند و باید با آمادگی روحی، سه امیتاز را تصاحب کنیم.

وی به وضعیت تیم فوتبال الریان اشاره کرد و گفت: این تیم تاکتیک خود را تغییر داده ،اما هدف تیم ما کسب سه امتیاز این دیدار مهم است.

سرمربی تیم استقلال درباره آخرین وضعیت مامه بابا تیام بازیکن سنگالی ، فرشید باقری و مجید حسینی توضیح داد: احتمال حضور تیام در یک نیمه وجود دارد اما ما ریسک نمی کنیم زیرا به وی برای دیدار برابر الهلال نیاز داریم.

شفر ادامه داد: باقری هم دو روز پیش مصدوم شد . در ترکیب تیم فردا از آرمین سهرابیان که مقابل فولاد بازی خوبی را به نمایش گذاشت،استفاده خواهیم کرد البته ترکیب تیم را فردا اعلام می کنم.
وی درباره بازیکنان تیم حریف گفت: مهار مهاجمان تیم الریان بسیار مهم است و باید در این زمینه بسیار دقت کنیم.

**منتظر حضور هواداران در ورزشگاه آزادی تهران هستیم

خسرو حیدری بازیکن تیم استقلال تهران هم در این نشست خبری، حضور تماشاچیان در دیدار رفت برابر العین را یادآور شد که بدون حضور هواداران پیروزی آبی پوشان برابر العین غیر ممکن بود .هرچند در دیدار فردا چند مصدوم داریم اما امیدوارم که هواداران اول 13 را به در کنند و سپس به ورزشگاه بیایند.

وی گفت: از هواداران می خواهم که نارنجک به ورزشگاه نیاورند و مانند همیشه با تشویق هایشان ما را همراهی کنند.

**فوتبال علم نیست

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر هم در این نشست به خبرنگاران اظهار کرد که انتظار داریم در دیدار فردا، ورزشگاه پر از تماشاگر باشد تا یک بازی خوبی را شاهد باشیم.

مایکل لادروپ یادآور شد یک سال پیش هم مقابل پرسپولیس بازی داشتیم. استقلال و الریان بر خلاف انتظارها ظاهر شده‌اند. ما انتظار داریم فردا ورزشگاه آزادی تهران پر از تماشاگر باشد.

وی اضافه کرد : برای تیم میزبان خوشایند است که 80 هزار نفر تماشاگر داشته باشد. ما سال قبل مقابل پرسپولیس و هواداران زیادش عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی الریان درباره تفاوت دیدار فردا در دور برگشت با دیدار دور رفت برابر استقلال گفت: در دیدار رفت دو تیم شناختی از هم نداشتند. اما در این دیدار بیشتر حریف را می‌شناسیم که تفاوت دو دیدار در همین است.

لادروپ افزود: کیفیت تیم استقلال اکنون بهتر شده است . ما توانایی‌های آنها مقابل الهلال و العین را دیدیم. تماشاگران آنها هم این تیم را قوی‌تر می‌کنند. فوتبال علم نیست و باید منتظر ماند تا بازی شروع شود.

وی دیدار فردا را مهم توصیف کرد و گفت اما این آخر راه نیست.

** به دنبال پیروزی برابر آبی پوشان هستیم

سعود الخاطر کاپیتان تیم فوتبال الریان قطر، دیدار فردا را سخت عنوان کرد و افزود: برای بازی فردا آماده هستیم و تلاش می‌کنیم تا با پیروزی به صعود نزدیک شویم.

وی اضافه کرد که تماشاگران تیم استقلال نکته مثبتی برای آنهاست. ولی هر دو تیم 11 بازیکن دارند.

هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از فردا (دوشنبه) آغاز می شود و از ایران تیم های پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و تراکتورسازی در این رقابت ها حضور دارند.

بر این اساس در فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، 32 تیم در 8 گروه حضور دارند که به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می روند تا در نهایت 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شوند.

تیم استقلال تهران در گروه D با تیم های العین (امارات) - الهلال (عربستان) و الریان (قطر) همگروه است.

دیدار تیم های استقلال تهران و الریان قطر فردا ساعت 20 برگزار می شود. این دو تیم اکنون 6 امتیازی هستند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین